Lady La-Laa Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Heisann! Jeg har endel fine klær liggende som jeg ikke bruker, og jeg lurer på om det er noe marked for å selge slikt på finn.no?? Noen her som har hatt suksess med det? Eller var det mye stress med folk som var interessert, men som deretter ombestemte seg? Hvordan ordnet du med betaling? Hvor my koster det egentlig å sende en pakke med klær i posten? Eller fikk du ikke solgt noe i det hele tatt kanskje? Er det noen som har kjøpt klær på finn.no? Fortell gjerne om deres erfaringer også
Gjest Gjest_Angelica_* Skrevet 5. august 2008 #2 Skrevet 5. august 2008 Heisann! Jeg har endel fine klær liggende som jeg ikke bruker, og jeg lurer på om det er noe marked for å selge slikt på finn.no?? Noen her som har hatt suksess med det? Eller var det mye stress med folk som var interessert, men som deretter ombestemte seg? Hvordan ordnet du med betaling? Hvor my koster det egentlig å sende en pakke med klær i posten? Eller fikk du ikke solgt noe i det hele tatt kanskje? Er det noen som har kjøpt klær på finn.no? Fortell gjerne om deres erfaringer også De får du garantert solgt på finn.no, men pass opp for kjøpere som ønsker å få det tilsendt i postoppkrav. Veldig mange som ikke henter pakken når den kommer! Ganske irriterende. Krev forskuddsbetaling og send som vanlig brevpost.
Lady La-Laa Skrevet 6. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2008 Hei, og takk for svar Skal prøve å sette inn annonse! Godt du sa dette med postoppkrav, for jeg tenkte nemlig at det var lureste måten å sende på for at jeg skal slippe å bli lurt, altså at ingen får pakken før de betaler, men jeg tenkte ikke på at de bare kan la være å hente pakken, heh...
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2008 #4 Skrevet 6. august 2008 (endret) Tja, jeg vil ikke si det er så enkelt å selge på finn! Dette er min annonse: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=14325275 og det er den fjerde annonsen jeg ligger ut med de samme tingene. Har fått solgt de fineste tingene. Kanskje noen synes det er alt for dyrt da, men jeg har tatt +/- halv pris på absolutt alt. Sukk. Be dem om å sette inn penger til kontoen din først, også sender du dem med en gang du ser de har kommet inn. Dersom de ikke vil det, så får det bli deres problem. Det finnes alltid andre kjøpere. Pakker over 350 gram koster 55 kr i frakt, og under 350g koster 23 kr. Kjøp boblekonvolutter på posten eller liknende, de er greie å sende med:) Endret 7. august 2008 av Arwen
Gjest Gjest_Angelica_* Skrevet 6. august 2008 #5 Skrevet 6. august 2008 (endret) Tja, jeg vil ikke si det er så enkelt å selge på finn! Dette er min annonse: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=14325275 og det er den fjerde annonsen jeg ligger ut med de samme tingene. Har fått solgt de fineste tingene. Kanskje noen synes det er alt for dyrt da, men jeg har tatt +/- halv pris på absolutt alt. Sukk. Be dem om å sette inn penger til kontoen din først, også sender du dem med en gang du ser de har kommet inn. Dersom de ikke vil det, så får det bli deres problem. Det finnes alltid andre kjøpere. Pakker over 350 gram koster 55 kr i frakt, og under 350g koster 23 kr. Kjøp boblekonvolutter på posten eller liknende, de er greie å sende med:) Her er nok prisene litt høye, og så vil jeg råde deg til å ta vekk de bildene der du har på deg klærne og skoene. Jeg ville bare hatt 1 bilde pr. plagg, da er det ryddigere. Et annet tips er å skrive hva nypris var når du selger brukte klær/sko. Har også selv erfart at det ikke er lurt å blande både klær og sko i samme annonse. Endret 7. august 2008 av Arwen
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2008 #7 Skrevet 7. august 2008 og så vil jeg råde deg til å ta vekk de bildene der du har på deg klærne og skoene. Enig. Spesielt uheldig er bildene av dine føtter i de sorte skoene, og de lilla skoene blir heller ikke så pene med "ekte" føtter
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2008 #8 Skrevet 7. august 2008 Enig. Spesielt uheldig er bildene av dine føtter i de sorte skoene, og de lilla skoene blir heller ikke så pene med "ekte" føtter Kan ikke skjønne at dette så ille ut, men så er jeg jo mann. Ellers; et bilde pr gjenstand...
Lady La-Laa Skrevet 8. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 8. august 2008 Tja, jeg vil ikke si det er så enkelt å selge på finn! Dette er min annonse: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=14325275 og det er den fjerde annonsen jeg ligger ut med de samme tingene. Har fått solgt de fineste tingene. Kanskje noen synes det er alt for dyrt da, men jeg har tatt +/- halv pris på absolutt alt. Sukk. Be dem om å sette inn penger til kontoen din først, også sender du dem med en gang du ser de har kommet inn. Dersom de ikke vil det, så får det bli deres problem. Det finnes alltid andre kjøpere. Pakker over 350 gram koster 55 kr i frakt, og under 350g koster 23 kr. Kjøp boblekonvolutter på posten eller liknende, de er greie å sende med:) Aha! takk for boblekonvolutt tipset! Men det er vel litt begrenset hvor mye som får plass i dem? Et par topper kanskje bare? Ellers så synes jeg annonsen din var ganske fin! Har sett forferdelig mange annonser der inne med grusomme klær (både slitte og fasongvridde) som attpåtil også er presentert på en grusom måte...
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2008 #10 Skrevet 8. august 2008 Kan ikke skjønne at dette så ille ut, men så er jeg jo mann. Ellers; et bilde pr gjenstand... Føtter er ikke særlig lekkert om det ikke er modellføtter, derfor bør man unngå å vise sine egne føtter i sine annonser, dersom de ikke er tipp topp og velstelte! Husk kjøperen skal fristes til å kjøpe
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2008 #11 Skrevet 8. august 2008 Føtter er ikke særlig lekkert om det ikke er modellføtter, derfor bør man unngå å vise sine egne føtter i sine annonser, dersom de ikke er tipp topp og velstelte! Husk kjøperen skal fristes til å kjøpe Føtter er da lekre:-) Får bare så lyst til å kose med dem.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 8. august 2008 #12 Skrevet 8. august 2008 Jeg har kjøpt en del tøy på finn og har bare god erfaring med det. Mest barnetøy (parkdresser etc), men også noen ammetopper som ellers kostet skjorta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå