Gå til innhold

Dattera mi er helt oppslukt av Jessica Simpson

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jessica har vært det store forbildet en stund nå. Jeg trodde først det skulle gå over så fort hun var ute av tv-skjermene men hun har fortsatt en stor plass i livet til jenta mi :)

Hun snakker om Jessica daglig, og den store drømmen er selvfølgelig å få treffe henne. Men hvordan i all verden kan en mor arrangere det med en stjerne som finnes så langt vekk?

Jessica har ingen turneer i følge min datter (og er det noen som burde vite det-så er det henne). Jeg har tenkt på platesigneringer osv..men hvordan i all verden skal jeg finne ut hvor og når dette foregår?

I tillegg er det en ganske lang og kostbar reise å ta hvis målet er å se Jessica et par minutter..

Andre som har vært i samme situasjon?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_jerry_*
Skrevet

det er da vanlig at småjenter er store fans av superstjerner. det betyr ikke at man må treffe de alikevel. er det meningen at det skal være en bursdagsgave, eller..? da jeg var liten jeg stor fan av div kjendiser, som alle andre, men om mamma og pappa hadde sagt at jeg skulle få treffe dem tror jeg ørene mine hadde falt av! tviler på at hun forventer av deg at du skal ordne så hun får treffe jessica simpson.

forrensten, om du drar dit hun måtte befnne seg, så er det ikke sånn at man bare kan ringe eller stikke innom fordi datteren din er fan..

Skrevet
det er da vanlig at småjenter er store fans av superstjerner. det betyr ikke at man må treffe de alikevel. er det meningen at det skal være en bursdagsgave, eller..? da jeg var liten jeg stor fan av div kjendiser, som alle andre, men om mamma og pappa hadde sagt at jeg skulle få treffe dem tror jeg ørene mine hadde falt av! tviler på at hun forventer av deg at du skal ordne så hun får treffe jessica simpson.

forrensten, om du drar dit hun måtte befnne seg, så er det ikke sånn at man bare kan ringe eller stikke innom fordi datteren din er fan..

Nei nei, det har jeg stor forståelse for :) Jeg tenkte som en slags gave ja.det har vært noen tunge og triste perioder for henne pga diverse i familien-og jeg har tenkt at dette må være det aller aller største som kan skje for henne-og absolutt en glede hun fortjener å få oppleve om det hadde vært mulig å realisere det.

Men det er ikke så lett å sitte her i Norge å finne ut hvor og når Jessica har signering av album eller er med i et tv program.

Det er ingen planer om å ringe på døren hjemme hos henne for å presentere oss :ler:

Takk for at du tok deg tid til å svare!

Skrevet
Offisiell hjemmeside for Jessica Simpson. Google er din venn!

Tusen takk :) Akuratt nå er DU min venn :gjeiper:

Så får vi se hva det blir til..det kreves litt planlegging

Gjest Gjest_jerry_*
Skrevet
Nei nei, det har jeg stor forståelse for :) Jeg tenkte som en slags gave ja.det har vært noen tunge og triste perioder for henne pga diverse i familien-og jeg har tenkt at dette må være det aller aller største som kan skje for henne-og absolutt en glede hun fortjener å få oppleve om det hadde vært mulig å realisere det.

Men det er ikke så lett å sitte her i Norge å finne ut hvor og når Jessica har signering av album eller er med i et tv program.

Det er ingen planer om å ringe på døren hjemme hos henne for å presentere oss :ler:

Takk for at du tok deg tid til å svare!

aha! så det var en gave ja. da forstår jeg. begynte et øyeblikk å lure på om du hadde en litt i meste laget bortskjemt liten prinsesse;-) nå vet ikke jeg om jessica simpson bor i LA. men jeg har nettopp bodd der selv, og det er enkelte av de kjendisene (paris feks), som er ganske så synlige på gata i hollywood. hvsi man snakker med en guide eller noe kan du forhøre deg om stamsteder osv. paris er feks hver eneste morgen innom the coffee bean. paparaziene venter på henne der likosm.. det kryr av guider som kjører turer gjennom beverly hills og andre som selger star maps. du kunne jo kanskje gitt henne en tur dit i gave (kommer kanskje litt an på alder). er ikke sikkert det blir jessica, men en eller annen kjendis kommer dere nok til å treffe! også er det en kul by, hollywood!

Skrevet

Kan jo også tipse om at Newlyweds serien med Nick & Jessica også finnes på DVD med norsk tekst.

www.dvdhuset.no

Skrevet

Tusen takk til alle de hjelpsomme kvinnene som har gitt meg gode råd og tips :klemmer:

Gjest Gjest_caskr_*
Skrevet

Skriv til Jessica (du finner vel en adr på den hjemmesiden) og fortell livshistorien til datteren din. Smør tjukt på, amerikanere faller for sånt. Si at hennes største drøm er å møte henne. Det *kan* jo være at Jessica opplyser om når hun er i Norge (om hun ikke turnerer, kan det være hun drar på PR-turné, de er ikke alltid så godt annonsert), eller i det minste sender en hilsen.

Gjest Jente_15
Skrevet

jeg har vel vært helt "betatt" av Beyonce i mange år nå, men husker når jeg var 13 hadde mamma tatt en tur innom ebay, kjøpt Beyonce sin autograf, Signert cd og en såkalt Beyonce dollar. Og sånn helt utenvidere, ble kjempe glad:)

Et tips bare. Og jeg var i Frankrike en sommer, så Nick Lachey (x til Jessica).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...