Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Les hva dem skriver på andre nettsteder, dette her henter fra gaysir, en homoside som har spesialisert seg på treff... mellom menn og gutter...

...Jeg synes unge gutter er vakre å se på. Ikke funnet fram masken å gjemme seg bak ennå. Liker å se de levende. Slik oppfatter jeg ungdom. Det blir nesten som å møte et idol om du vil. Drømmer om å være nær, få lov å føle. Noen ganger blir det for platt å si at det bare dreier seg om sex. Men mange er nok bare ute etter en sprettrompe, dessverre.

Er enig med deg i at de som søker yngre gutter burde ha bilde av seg selv i profilen sin, men som du allerede har fått opplysning om har vi mye tabuer og frykt i oss vi som er så gamle. Likevel litt dårlig gjort synes jeg, ikke rart at vi ofte kan oppfattes som 'gamle griser'.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skrekkelig, kaller jeg det...... :evil: :evil: :evil:

Skrevet

Du skjønte at teksten min var en link?

Skrevet

Ser dere, siden jeg er smart nok til å bevege meg rundt på ulike fora får jeg med meg mye mer enn dere som heller vil sensurere virkeligheten og snakke om den IDYLLEN som finner sted....

Et utopia med andre ord...

Waco

Forresten har jeg blitt pælma ut av gaysir, men det var fordi jeg stilte dem spørsmål angående homotilværelsen akkurat som dere kjenner igjen herifra.

Gjest Embla s
Skrevet

He he, du gjorde nok det ja :wink: Der kan du se, vi kvinner er ikke så dumme når det kommer til stykke!!

Skrevet

Tja - synes ikke det er så rart akkurat - med tanke på hvilket forum du har besøkt.

Egentlig er det litt poetisk, synes jeg.

Skrevet

Eh......javel! Det var alt jeg hadde og si til det innlegget.

Kanskje vi ikke er så ille allikevell?

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Fordi du ble kastet ut fra Gaysir betyr ikke det at du dra med deg debatten inn hit waco. Du ble kastet ut fra Gaysir fordi du opptrådte respektløst og snakket om homofile på en nedverdigende måte på samme måte som du snakker om kvinner. Skjønner godt at du ble kastet ut jeg.

Minnie

Skrevet
Fordi du ble kastet ut fra Gaysir betyr ikke det at du dra med deg debatten inn hit waco. Du ble kastet ut fra Gaysir fordi du opptrådte respektløst og snakket om homofile på en nedverdigende måte på samme måte som du snakker om kvinner. Skjønner godt at du ble kastet ut jeg.

Minnie

Unnskyld meg, Minnie.....men jeg tror ikke du er den rette til og komme og prate om og respektere homofile, utlendinger osv.....

Skrevet

Unnskyld? Hva er problemet med det innlegget du har kopiert over?

Jeg skjønner helt seriøst ikke problemet.

Skrevet

Minnie, det blir helt feil å si at jeg er respektløs overfor homoer eller kvinner, det betyr at man leser tekstene med negativ innstilling og forventer deg det værste i stedet for å lese hva som står...

Samsara, den artikkelen jeg hentet var en debatt om man skal bruke bilde av seg selv i profilen når man sjekker opp smågutter...

Waco

Skrevet

Samsara, jeg ville bare åpne for at takhøyden heldigvis er mye høyere på andre nettsteder, at selv om man sensurerer virkeligheten på kg, vil en alltid kunne få med seg hva som skjer ute i world wide web....

Waco

Skrevet

Javel. Det kom ikke akkurat frem av det du skrev.

Det er forøvrig kanskje på tide du innser livet består av mer enn internett?

*vennlig hint*

Skrevet

Samsara, jo du sier noe der.... Men hva skal en som ikke eier sosiale antenner gjøre da...?

Skrevet

Nei, jeg kan skjønne du synes det blir litt vanskelig for deg.

Skrevet

Dersom alt hadde vært like lett bestandig.... =(

Waco

Altfor beskjeden og sjenert til å sette igang samtaler om nonsens med ukjente...

Skrevet

Ja, akkurat det bærer innleggene dine stort preg av. :klovn:

Skrevet

Hmm...*Store øyne*... :o

Klemz fra:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...