Gå til innhold

Trening og mat, gjorde jeg noe feil?

Anbefalte innlegg

Gjest treninglover
Skrevet

1. Trener 4x i uken (1 time pr. gang - aerobic)

2. Spiser frokost 1 brødskive med sunn pålegg f.eks egg, hamburgerrygg etc, tomater etc.

Mellommåltid gulrot etc.

Lunsj 2 brødskiver eller salat

Mellommåltid : Banan før trening

Middag : Elsker kylling! :) og stekte grønnsaker

Til kvelds : Varierer :)

Men... Vekten er som før, ellers kroppen min er litt bedre men, ikke så mye, hva skal jeg gjøre? Ta core-trening? Ekstra løpetur etter aerobic?

Endring av kostholdet mitt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sativa
Skrevet

Vet ikke hvor lenge du har trent, men det er jo fullt mulig at muskelmassen din øker, og da går du seff ikke ned i vekt. Bruk målebånd istedet. Ellers synes jeg du spiser for lite. En brødskive til frokost er vel ikke noe å gå på? Du kan jo supplere med etpar egg, en smoothie tilsatt proteinpulver osv.

Skrevet

Jeg synes det kan se ut som om du spiser for lite.

Og da vil kroppen din gå over på sparebluss, og nesten tviholde på det du spiser.

Jeg vil råde deg til å prøve og øke næringsinntaket ditt :)

Gjest treninglover
Skrevet
Vet ikke hvor lenge du har trent, men det er jo fullt mulig at muskelmassen din øker, og da går du seff ikke ned i vekt. Bruk målebånd istedet. Ellers synes jeg du spiser for lite. En brødskive til frokost er vel ikke noe å gå på? Du kan jo supplere med etpar egg, en smoothie tilsatt proteinpulver osv.

Hm, da får jeg øke litt om frokosten :)

Ja, jeg har begynt å trene siden i juni :) så tar nok sin tid, men skal få gjort bedre med kostholdet mitt :)

Skrevet

Heller tvilsomt om muskelmassen har økt noe særlig om hun ikke har trent styrke. Bytt ut noe av kondisjonstreningen med styrketrening, eller tren styrketrening før aerobicen. Økt muskelmasse fører til økt forbrenning, og du vil også se mye strammere ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...