Gjest treninglover Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 1. Trener 4x i uken (1 time pr. gang - aerobic) 2. Spiser frokost 1 brødskive med sunn pålegg f.eks egg, hamburgerrygg etc, tomater etc. Mellommåltid gulrot etc. Lunsj 2 brødskiver eller salat Mellommåltid : Banan før trening Middag : Elsker kylling! og stekte grønnsaker Til kvelds : Varierer Men... Vekten er som før, ellers kroppen min er litt bedre men, ikke så mye, hva skal jeg gjøre? Ta core-trening? Ekstra løpetur etter aerobic? Endring av kostholdet mitt?
Gjest Sativa Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Vet ikke hvor lenge du har trent, men det er jo fullt mulig at muskelmassen din øker, og da går du seff ikke ned i vekt. Bruk målebånd istedet. Ellers synes jeg du spiser for lite. En brødskive til frokost er vel ikke noe å gå på? Du kan jo supplere med etpar egg, en smoothie tilsatt proteinpulver osv.
yoga Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Jeg synes det kan se ut som om du spiser for lite. Og da vil kroppen din gå over på sparebluss, og nesten tviholde på det du spiser. Jeg vil råde deg til å prøve og øke næringsinntaket ditt
Gjest treninglover Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Vet ikke hvor lenge du har trent, men det er jo fullt mulig at muskelmassen din øker, og da går du seff ikke ned i vekt. Bruk målebånd istedet. Ellers synes jeg du spiser for lite. En brødskive til frokost er vel ikke noe å gå på? Du kan jo supplere med etpar egg, en smoothie tilsatt proteinpulver osv. Hm, da får jeg øke litt om frokosten Ja, jeg har begynt å trene siden i juni så tar nok sin tid, men skal få gjort bedre med kostholdet mitt
*Enigma* Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 Vet ikke hvor lenge du har trent, men det er jo fullt mulig at muskelmassen din øker, og da går du seff ikke ned i vekt. Bruk målebånd istedet. Ellers synes jeg du spiser for lite. En brødskive til frokost er vel ikke noe å gå på? Du kan jo supplere med etpar egg, en smoothie tilsatt proteinpulver osv. Heller tvilsomt om muskelmassen har økt noe særlig om hun ikke har trent styrke. Bytt ut noe av kondisjonstreningen med styrketrening, eller tren styrketrening før aerobicen. Økt muskelmasse fører til økt forbrenning, og du vil også se mye strammere ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå