Gå til innhold

En del av Scapas verden

Scapa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En tur innom mens middagen lager seg selv i ovnen. Laks i dag :)

Ellers blir det vel hjemmekveld i kveld. Vaske litt kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Sisu!

:)

Hatt opprydning her hjemme i kveld,og straks blir det rundstykker og film. Vært alene hele i hele dag - så gleeeder meg til selskap!!

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaaah! Trøttis! :Gjesp:

Sjelden jeg er det på denne tida av døgnet. Våkner nok snart til igjen,bruker som regel å bli det rett før jeg skal legge meg. ;)

Vært borte helt siden jeg dro på jobb klokka sju i morges,så nå var det veldig,veldig godt å komme hjem.

Mat og surfing nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig,endelig helg. :danse:

Greier ikke gå og legge meg enda,må nyte litt fredagskveld ;) Liite glass vin og sulling i heimen.

I morgen blir det å stå opp tidlig for en handletur. Laang liste.....

Litt stressa for å finne på et eller annet i morgen kveld. Ikke at det må skje noe stort,men kjenner at i morgen ikke er en lørdag for å sitte hjemme alene. Og har ikke veldig lyst til å dra på byen. Mhm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg fått gjort mye mer enn jeg tenkte. Har

:husarbeid: !

Ellers har jeg trent,noe jeg som regel gjør annenhver dag. En stor kjærlighetssorg og mange kvelder med depping er nok indirekte årsak at jeg har blitt litt smådvask og veier noen kilo mer enn jeg trives med.

Nå blir det litt vin. Tenkte kanskje en film og - men det er jo så innmari kjedelig å se film alene!!! Og ingenting å rydde heller

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh,snart midt i uka igjen! Dagene går fort for tida.

Pakket treningsklær for i morgen og er snart klar for natta. Skal bare og skal bare først...

Har planlagt tur sammen med venninner om noen helger og gleder meg masse til det ;) Det blir stas med godt selskap,god drikke og god mat på én gang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket:

Så fort dagene går!! Siden sist har jeg vært på stoor fest. Mange gode venner,og mye god drikke.

I dag har jeg fri,og har tenkt å bruke dagen på å ta det med ro og å rydde i leiligheten.

I går var jeg på handletur og fant treningsbukse fra Peak Performance samt en trenings"genser" fra craft. (Finner ikke link)

Lette litt etter veske,men det viser seg vaaanskelig. Må ha en som er ganske stor,nærmest en weekendbag. Friis har jo en del,men det er det så mange andre som har ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er en ny uke over halvveis. Bare tooo arbeidsdager igjen til helg :D

Hjemme i kveld,vasker klær og hus og koser meg med det!

:husarbeid:

Planer om å inn på hm for litt klesbestillinger i løpet av kvelden også

:shoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Leeenge siden jeg har skrevet her. Endelig er det helg :)

Vært og handlet litt i ettermiddag,ble blant annet HydraFloral-kremen fra Decleor - så nå er det slutt på fuktfattig hud.

Besøk og god mat i kveld og café i morgen. Nyyte livet :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Hadde helt glemt at jeg hadde en dagbok her! Var rart å lese de gamle innleggene mine! :) Har vært en del på kvinneguiden da,selv om jeg er lite aktiv skribent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...