Frk Johansen Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Jeg skal i bryllup og vurderer å lese et dikt om kjærligheten, men jeg vet ikke hvilket jeg skal ta!!! Gi meg innspill og tips!
Gjest Gutt92 Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 (endret) Vet ikke om dette er helt det du er ute etter akkurat men.. Eyes Bathed In Beauty Immortal love can never die And neither will the shine In your eyes so clear and true Your eyes are bathed in beauty True and pure, like heaven's glance In silence and in solitude There is no doubt, it never will Your eyes are bathed in beauty still Her er det også mange kjente dikt om kjærlighet : http://www.poetry.com/LovePoems/lovePoems.asp Innlegget er redigert iht til KGs regler om kopirett. Yvonne (mod) Endret 4. august 2008 av Yvonne
Frk Johansen Skrevet 4. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2008 Takk Gutt92, det var vakkert!! Dog tror jeg kanskje jeg bør prøve å finne noe på norsk så alle gamle besteforeldre får med seg poenget!
Gjest Gutt92 Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Takk Gutt92, det var vakkert!! Dog tror jeg kanskje jeg bør prøve å finne noe på norsk så alle gamle besteforeldre får med seg poenget! Hyggelig at du likte det, jeg skrev det for to år siden Norske dikt har jeg lite peiling på, men hvis du leter litt rundt på sider som dikt.no så finner du sikkert noe
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 Du av Marie Takvam I berg av Rolf Jacobsen Kort møte av Ernst Orvil Erklæring av Magli Elster Nei eg får aldri nok av Halldis Moren Vesaas Åleine av Einar Økland Junikveld av Hans Børli Jeg holder ditt hode av Stein Mehren Lengst inne av Erling Christie Vi kan ikkje eige kvarandre av Arne Ruset Fattern elska rødvin ... av Lars Saabye Christensen
Brunhilde Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 Jeg er også glad i diktene til Halldis Moren Vesaas, hun skriver så vakkert. En annen forfatter som har vakre, men kanskje litt mer vemodige, kjærlighetsdikt er Tove Ditlevsen. Jeg sender deg er av de jeg liker best på PM så jeg ikke bryter noen regler.
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2008 #7 Skrevet 5. august 2008 Eg vil koma inn til deg medan du søv kjenna angen den sovande kroppen utstråler og med eit ord mildt som ein morgonhimmel varsamt løfta deg ut av søvnen -Helge Torvund- Elsker dette diktet...
Frk Johansen Skrevet 5. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. august 2008 Tror virkelig jeg skal begynne å lese mer dikt!
Brunhilde Skrevet 6. august 2008 #9 Skrevet 6. august 2008 Tror virkelig jeg skal begynne å lese mer dikt! Det er veldig koselig å lese dikt, det kan anbefales.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå