Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Undrer
Skrevet

Jeg og samboern er bedt i 40 års fest med middag. Hvor mye bør vi legge oss på med gave?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I min verden er 200 kr nok.

Skrevet

Vi gav akkurat 400,- fra oss som par. Det var til en jeg ikke kjente så godt men som er en gammel kamerat av min samboer. Er det full middag og drikke til maten synes jeg det er en grei pris.

Skrevet

Kjøp noe dere tror vedkommende blir glad for.

Gjest Dallandra
Skrevet

Vi har vært med på diverse spleisegaver til runddager de siste årene og da har det ligget rundt 300 pr par. Når vi kjøper alene kjøper vi som regel for 3-400 kr, alt etter hva vi kjøper og hva som passer jubilanten.

Gjest antigartner
Skrevet

Det samme tallet (300 - 400 per par) har vi også lagt oss på.

PS: Vi har ofte kjøpt opplevelser, da de fleste 40-åringene vi kjenner har mer enn nok ting.

Gjest Raptuza
Skrevet

Min svoger fyller 40 neste månad og eg trur me strekk oss til tre hundre.

Skrevet

Vi skal i 40-årsdag i morgen, fikk klart beskjed om at gave ikke var nødvendig fordi de har så mye ting fra før, men vi kommer likevel til å bruke ca 200kr på polet.

Skrevet (endret)

Vi skal også i 40årslag i morgen til en vi ikke kjenner sånn kjempegodt. Vi har kjøpt et gavekort pålydende 300 kr.

Endret av pusla
Skrevet

200 syns jeg er latterlig lite for ett par som er invitert .....

MINIMUM 500,- ville nå jeg sagt..

Skrevet

Vi var i 40-års lag til en venninne og som par kjøpte vi en Eva Solo vannkaraffel. Husker ikke helt prisen omlag 250,-. Hun ble veldig glad.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...