TullaGulla Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Jeg er sammen med en mann som er mye eldre enn meg, han er over 50 og selv er jeg 25. Lurer på hvor ofte jeg kan forvente at han orker/klarer og har lyst til å ha sex. Sexen vi har er veldig god, og jeg får veldig lyst til å ha sex ganske ofte, hver dag nesten. Men, det har nok ikke han. Er det unormalt at jeg har mer lyst enn han?
Gjest Betty89 Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Jeg er sammen med en mann som er mye eldre enn meg, han er over 50 og selv er jeg 25. Lurer på hvor ofte jeg kan forvente at han orker/klarer og har lyst til å ha sex. Sexen vi har er veldig god, og jeg får veldig lyst til å ha sex ganske ofte, hver dag nesten. Men, det har nok ikke han. Er det unormalt at jeg har mer lyst enn han? Er dette en spøk eller? Ja han er over 50 år og sikkert lat og lei av sex... Neida, det er forskjellig fra menn til menn....
Ethereal Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Hvis du tenker på om han ikke orker det fysisk fordi han er over 50 og derfor "gammel", så tror jeg ikke du skal tenke på det. Nå vet jeg ikke hvordan mannen din er, men det er mange menn som syns det er turnon når jenta er ung. Og da kan man jo forvente mer sex
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå