Gå til innhold

Kvinnfolk og makkintosj

Gjest Nedfall

Anbefalte innlegg

Pc for alt i verden.. Forrige gang jeg hadde noe mac relatert på pc'en (itunes i forbindelse med ipod) så klikka pc'en og jeg måtte formatere den :fnise:

Men disse programmene, som er fantastiske, funker perfekt på Mac.

Bra programmer trenger en bra maskin :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
Gjest StoreSky

JEG har en liten teori; tror utseende gjør at endel faller for mac, pc ser ofte litt mer...maskulin ut?

;)

Bare en liten obeservasjon fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG har en liten teori; tror utseende gjør at endel faller for mac, pc ser ofte litt mer...maskulin ut?

;)

Tja.. det er bare damer som er villige til å betale et par tusen ekstra bare for at noe skulle se noen lunde bra ut :ler:

ikke meg altså.. i hvert fall ikke da det gjelder maskinvare av den slags (der vil jeg har kraft!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke enig med deg, søs. ;) Selv om min Mac er pen og stilfull, så synes jeg ikke den er særlig feminin. Jeg ville heller hatt en slik en, hvis det ikke hadde vært PC da...

Og ja, Mac er dyrere (og skulle vært billigere), men det er ikke utseende man betaler for. Det kan jeg skrive under på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;)

Gjelder ikke for meg. Synes ikke mac er så forskjellig fra andre PC'er utseendemessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Jeg kjøpte macbook fordi jeg liker designet. Nå som jeg har hatt mac et års tid har jeg funnet ut at jeg egentlig liker mac bedre. Mac er veldig greit til å gjøre enkle, dagligdagse ting, men til jobbing og større ting er pc bedre.(så lenge man ikke jobber med design,osv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _nissemor_

Er kvinne, har PC, og mannen min hadde trolig ansett innkjøp av Mac som skilsmissegrunn (han er systemarkitekt i IT-bransjen, og jeg har en snikende mistanke om at han tenker, føler og lever i Windows. Når vi krangler, bruker han bare minimeringsknappen, og på kveldstid åpner han et nytt vindu for sex...)

:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky
Er kvinne, har PC, og mannen min hadde trolig ansett innkjøp av Mac som skilsmissegrunn (han er systemarkitekt i IT-bransjen, og jeg har en snikende mistanke om at han tenker, føler og lever i Windows. Når vi krangler, bruker han bare minimeringsknappen, og på kveldstid åpner han et nytt vindu for sex...)

:sukk:

:ler: Ikke noe hyggelig altså, men måtte flire litt. Synes jeg ser det! Han bruker vel delete knappen ofte, spesielt for å ignorere det han vil ignorere. "hvaaaa? nei det har du aldri sagt!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Gjest Infralove

Eg spelar ein del, derfor er det uaktuelt å skifte til mac med det første. Har PC

Endret av Infralove
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest virveldyr

PC med linux, og er storfornøyd med det.

Ser ikke noen grunn til å kjøpe mac, de er sikkert fine, men jeg har hverken behov eller råd.

Endret av virveldyr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har PC, og det samme har sambo, men jeg er også svoren XP-bruker. Misliker rett og slett "nye" ting, og stortrives med PC-en min som passer alle mine behov perfekt. Ikke var den dyr heller. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...