cilipili Skrevet 21. august 2008 #41 Del Skrevet 21. august 2008 Pc for alt i verden.. Forrige gang jeg hadde noe mac relatert på pc'en (itunes i forbindelse med ipod) så klikka pc'en og jeg måtte formatere den Men disse programmene, som er fantastiske, funker perfekt på Mac. Bra programmer trenger en bra maskin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*trulta* Skrevet 21. august 2008 #42 Del Skrevet 21. august 2008 Jeg har pc, aldri brukt mac... Har faktisk aldri sett en "live" heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 2. september 2008 #43 Del Skrevet 2. september 2008 Er kvinne og har pc. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattugla Skrevet 3. september 2008 #44 Del Skrevet 3. september 2008 I my mac! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 3. september 2008 #45 Del Skrevet 3. september 2008 JEG har en liten teori; tror utseende gjør at endel faller for mac, pc ser ofte litt mer...maskulin ut? Bare en liten obeservasjon fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 3. september 2008 #46 Del Skrevet 3. september 2008 JEG har en liten teori; tror utseende gjør at endel faller for mac, pc ser ofte litt mer...maskulin ut? Bare en liten obeservasjon fra meg! Tja.. det er bare damer som er villige til å betale et par tusen ekstra bare for at noe skulle se noen lunde bra ut ikke meg altså.. i hvert fall ikke da det gjelder maskinvare av den slags (der vil jeg har kraft!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 3. september 2008 #47 Del Skrevet 3. september 2008 JEG har en liten teori; tror utseende gjør at endel faller for mac, pc ser ofte litt mer...maskulin ut?Ikke enig med deg, søs. Selv om min Mac er pen og stilfull, så synes jeg ikke den er særlig feminin. Jeg ville heller hatt en slik en, hvis det ikke hadde vært PC da... Og ja, Mac er dyrere (og skulle vært billigere), men det er ikke utseende man betaler for. Det kan jeg skrive under på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 3. september 2008 #48 Del Skrevet 3. september 2008 JEG har en liten teori; tror utseende gjør at endel faller for mac, pc ser ofte litt mer...maskulin ut? Bare en liten obeservasjon fra meg! Gjelder ikke for meg. Synes ikke mac er så forskjellig fra andre PC'er utseendemessig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 3. september 2008 #49 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg tar ikke i noe som helst som kommer fra Apple. Får frysninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 3. september 2008 #50 Del Skrevet 3. september 2008 Jeg kjøpte macbook fordi jeg liker designet. Nå som jeg har hatt mac et års tid har jeg funnet ut at jeg egentlig liker mac bedre. Mac er veldig greit til å gjøre enkle, dagligdagse ting, men til jobbing og større ting er pc bedre.(så lenge man ikke jobber med design,osv) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _nissemor_ Skrevet 4. september 2008 #51 Del Skrevet 4. september 2008 Er kvinne, har PC, og mannen min hadde trolig ansett innkjøp av Mac som skilsmissegrunn (han er systemarkitekt i IT-bransjen, og jeg har en snikende mistanke om at han tenker, føler og lever i Windows. Når vi krangler, bruker han bare minimeringsknappen, og på kveldstid åpner han et nytt vindu for sex...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 4. september 2008 #52 Del Skrevet 4. september 2008 Er kvinne, har PC, og mannen min hadde trolig ansett innkjøp av Mac som skilsmissegrunn (han er systemarkitekt i IT-bransjen, og jeg har en snikende mistanke om at han tenker, føler og lever i Windows. Når vi krangler, bruker han bare minimeringsknappen, og på kveldstid åpner han et nytt vindu for sex...) Ikke noe hyggelig altså, men måtte flire litt. Synes jeg ser det! Han bruker vel delete knappen ofte, spesielt for å ignorere det han vil ignorere. "hvaaaa? nei det har du aldri sagt!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 4. september 2008 #53 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) . Endret 20. september 2009 av Ansjoni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 9. oktober 2008 #54 Del Skrevet 9. oktober 2008 MAC! mac mac mac. once u go mac, you never go back Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 10. oktober 2008 #55 Del Skrevet 10. oktober 2008 Haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Infralove Skrevet 10. oktober 2008 #56 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Eg spelar ein del, derfor er det uaktuelt å skifte til mac med det første. Har PC Endret 10. oktober 2008 av Infralove Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest virveldyr Skrevet 10. oktober 2008 #57 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) PC med linux, og er storfornøyd med det. Ser ikke noen grunn til å kjøpe mac, de er sikkert fine, men jeg har hverken behov eller råd. Endret 10. oktober 2008 av virveldyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rabagast Skrevet 10. oktober 2008 #58 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg har PC, han har mac. Vi bruker dem til helt forskjellige ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariab Skrevet 12. oktober 2008 #59 Del Skrevet 12. oktober 2008 jeg har mac, elsker den. kjæresten har pc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wind Skrevet 13. oktober 2008 #60 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg har PC, og det samme har sambo, men jeg er også svoren XP-bruker. Misliker rett og slett "nye" ting, og stortrives med PC-en min som passer alle mine behov perfekt. Ikke var den dyr heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå