Fresi Skrevet 6. august 2008 #21 Del Skrevet 6. august 2008 Dame med sin første Mac (og PC på jobb) . Liker Mac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maryell Skrevet 7. august 2008 #22 Del Skrevet 7. august 2008 Pc og kommer til å fortsette med det. Har ikke sansen for Mac. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kick Skrevet 7. august 2008 #23 Del Skrevet 7. august 2008 PC og PC Har prøvd meg litt med Mac og skjønner ikke greia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest virvelvind Skrevet 7. august 2008 #24 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg har pc, men ønsker meg Mac i tillegg for å jobbe på med diverse Adobe programmer som uten tvil fungerer best på Mac. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aeryn Skrevet 11. august 2008 #25 Del Skrevet 11. august 2008 Holder meg til pc og linux. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daiquiry Skrevet 12. august 2008 #26 Del Skrevet 12. august 2008 Har pc på jobben og mac hjemme. Liker mac best rett og slett fordi den funker, det gjør ikke pc'en.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 18. august 2008 #27 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg har Mac og min samboer (mann) har Mac. Faren hans, broren hans og nevøen hans har også kjøpt Mac, fordi vi er så fornøyd med det og har anbefalt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødtoppen86 Skrevet 18. august 2008 #28 Del Skrevet 18. august 2008 Måtte flire godt den dagen jeg begynte på reklame- og illustrasjonslinjen. Jeg kom med min bærbare pc, og alle de andre flirte av meg, og kunne ikke skjønne hvordan det skulle gå å bruke en pc til slikt arbeid. Vel, jeg hadde ikke et eneste problem gjennom hele skoleåret, mens mange av mac'ene fikk problemer. Jeg tror problemet ligger i selve brukeren, enn maskinene. Noen synes det er enklere med mac, andre foretrekker pc. For min del så er en mac svært overpriset i forhold til hva du får hvis du velger en pc. Jeg liker mac godt, lekker å se på og sikkert veldig brukervennlig, men pc passer min livsstil bedre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angeleyes Skrevet 19. august 2008 #29 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg har pc og har ingen planer om å bytte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 19. august 2008 #30 Del Skrevet 19. august 2008 Helt kvinnelig og har ingen planer å skaffe meg Mac. Synes ikke prisen er verdt det. Men hvis man selvfølgelig har så mye penger overs at man må kaste dem ut fra vindu, da vær så god Har foreløpig hatt veldig få problemer med pc-ene jeg har hatt, og synes man får mye mer for pengene. Jeg kan godt like design ellers, men for meg blir hele Apple-markedsføringen litt for mye mas og litt for lite innhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 19. august 2008 #31 Del Skrevet 19. august 2008 Har pc, aldri vært borti mac. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 19. august 2008 #32 Del Skrevet 19. august 2008 Kvinne. Har mac hjemme og PC på jobb og liker mac best. Men er ikke fanatisk tilhenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2008 #33 Del Skrevet 20. august 2008 Har pc på arbeid og hjemme. Har også brukt mac litt på jobb, men det begynner å bli en stund siden. Første gang var for .....la meg se....17 år siden, andre gang var for 10 år siden. Vanskelig å sammenligne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2008 #34 Del Skrevet 20. august 2008 Har pc på arbeid og hjemme. Har også brukt mac litt på jobb, men det begynner å bli en stund siden. Første gang var for .....la meg se....17 år siden, andre gang var for 10 år siden. Vanskelig å sammenligne. Bør vel få med at jeg er kvinne, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siona Skrevet 20. august 2008 #35 Del Skrevet 20. august 2008 Jeg kjøpte en MacBook Pro for et halvt års tid siden. Liker den, men synes fortsatt det er noe uvant (bruker PC på jobb). Jeg bor i et hus fullt av Apple-elskere, og alle har minst en Mac og 2-3 iPoder av ulike typer hver... Ikke rart jeg måtte gi etter for presset og kjøpe Mac tilslutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momajoja Skrevet 20. august 2008 #36 Del Skrevet 20. august 2008 Jeg - jente bruker mac, det samme gjør samboeren min(mann). Kjøpte mac for første gang for et par-tre år siden, tok en liten uke å venne seg til det, men kommer neppe til å gå tilbake til pc. Digger macen min jeg :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 21. august 2008 #37 Del Skrevet 21. august 2008 Jente med en MacBook Pro og en stasjonær pc. Pc'en skal skiftes ut med en iMac så fort som mulig! Windows er et helvete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 21. august 2008 #38 Del Skrevet 21. august 2008 Jeg har pc, men ønsker meg Mac i tillegg for å jobbe på med diverse Adobe programmer som uten tvil fungerer best på Mac. Og iPhoto, CoralPainter, iTunes osv.. Elsker det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dizzy Skrevet 21. august 2008 #39 Del Skrevet 21. august 2008 Jeg har pc, min samboer har mac. Han hadde pc tidligere, men kommer nok aldri til å gå tilbake til pc. Han forguder mac`en sin. Jeg har prøvd hans mac noen ganger, men er ikke helt overbevist. Liker den lille pc`en min jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. august 2008 #40 Del Skrevet 21. august 2008 Pc for alt i verden.. Forrige gang jeg hadde noe mac relatert på pc'en (itunes i forbindelse med ipod) så klikka pc'en og jeg måtte formatere den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå