Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Paulus
Skrevet

Hei alle sammen.

Jeg veit ikke hvordan jeg skal klare å løse denne situasjonen eller komme over den. Jeg er ganske forviret. Så jeg håpet det var noen her som kunne komme med noen gode råd eller tanker på saken.

Problemet er med eks kjæresten. Dilemaet er om jeg kan få henne tilbake og hvordan jeg skal klare det.

Vell jeg ble sammens med verdens vakreste jente for et halvt år siden. Vi hadde et godt og stabilt forhold. VI hadde aldrig noen store krangler og gjorde hverandre hele. Fikk altid tilbakemelding fra henne hvor god jeg var. Så komplimentene og det romantiske var aldrig noe problem.

Det er her problemen startet tur jeg. etter det jeg har fått ut av henne..

Men så dro jeg til Agia Napa med en vennegjeng. Denne turen viste hun om. for den hadde jeg og kompisene bestillt et år i forveien. Hun kunne dessvere ikke være med for hun fikk ikke ferie. Var der i 2 uker. og under oppholde hadde jeg en krangel med henne. Jeg klarte å si noe om et tidligere forhold som gikk inn på henne. Men hun skjulte det. Så viste ikke at det plaget henne.. Klarte å ordne opp i krangelen dagen etter så det var ikke no stress trudde jeg. Fikk daglige meldinger om hvor mye hun savnet meg å jeg fikk beskjed om å ringe vær dag. Så jeg merket ikke at noe var i veien.

Så gikk det noen uker etter at jeg kom hjem. Alt var som det skulle. Vi var mye sammen å gjorde mye morsomt. Men så pluttselig i begynnelsen av uka ble hun kald og fjern på en måte. Sluttet å gi komplimenter og ungikk meg på en måte. Fikk ikke ut av henne va som var galt. Men etter en uke fikk jeg snakket med henne. Fikk ikke ut hva som var galt denne gangen heller. Hun hadde såret meg godt denne uken. uten at jeg viste hva jeg hadde gjort. Så jeg fortalte henne at jeg ikke orket å gå i uhviten og jeg ikke ville bli behandlet sånn. Så klarte jeg å gjøre det slutt med henne.. Hun ble riktig lei seg. maset fryktelig på å snakke om det dagen etter.. men jeg var vist litt sta..

Så den helgen ignorerte jeg henne.. Jeg dro på fest med venner. Dette fant hun ut og ble enda mer lei seg. Hun bare sov og holdt seg hjemme.

Så gikk det noen dager så ville hun snakke med meg. Greit nok jeg holdt det hyggelig. men det skjedde ikke noe. Jeg fikk snakket med henne om hvor dum jeg muligens hadde vært. og jeg sa unskyld. Det var da hun sa at hun hadde blitt så såret over noe jeg sa da vi krangla og jeg var full i Agia napa. Okay... Så var det vist noe mer, men hun ville ikke si det.. Så jeg ga henne tid til å tenke

Jeg prøvde å få henne tilbake på en forsiktig måte. uten å stress henne og uten å tryggle å be som en tulling. Bare lett flørting og morsomheter. Men hun sa bare at hun måtte bli helt sikker på noen saker. Og at hun skulle ta ting som det kom og ikke stresse.

Jeg ga egentlig opp etter en uke uten noen form for initiativ. Så jeg prøve å komme meg vidre. Jeg var i dyp hjertesorg men jeg hadde det någelunde under kontroll. Jeg ringte henne ikke og omtrent igjorerte henne i en ukes tid. Så begynte hun å mase på meg. ringe meg utallige ganger om dagen å sende masse meldinger. Og nå i helga var hun full. hun ringte mase for å høre hvordan deg gikk og hvorfor jeg oppførte meg som jeg gjorde. hun var ganske lei seg. men prøvde å være snill og hyggelig selv hvor motviligg jeg var. hele natten ringte hun meg.

Så i går møtte jeg henne etter to uker uten å se henne.. Hun var glad og litt leken, men var med venner så jeg gjorde ikke noe spesielt. Hun ga heller ikke noe store tegn heller. men nå trur hun vell hun har meg rundt fingern. Fordi jeg er gladere og litt hyggligere mot henne. Å nå er hun litt mer tilbaketrukken når det gjelder kontakt igjen...

Skulle det ikke gått fortere å få henne tilbake om hun virkelig vill ha meg??

Hva skal jeg gjrøe for å få henne tilbake?? hvordan går jeg frem??

Skal jeg bare gi fae.n å prøve å komme meg vidre??

Så jeg er så forvirett. Hun er så inviklet..

Så kan noen være så snille å komme med noen råd til en stakkar som ikke hvet hva han skal gjøre? :)

Takk

Videoannonse
Annonse
Gjest missLady
Skrevet

Ut ifra det jeg leste virket det ikke som om du ønsker å ha henne tilbake men.. Om hun prøver å ta kontakt, hvorfor svarer du ikke på det da? Om du vil ha henne tilbake!

Virker som hun vil, men du holder tilbake! Om det skal være noen sjangse for at dere skal bli sammen igjen, må nå dere møtes, snakke sammen, finne ut hva probleme var osv! Hjelper ikke at du er vanskelig, og ignoreren henne..

Skrevet

Dette hadde ikke jeg orket. En seriøs prat rett fra levra er det eneste som løser problemer. Det her spillet dere leker, jakt og mustingen vil ødelegge forholdet deres.

Gjest Paulus
Skrevet

Jeg veit jeg har tabba meg litt ut. Bare hatt så negative tanker om meg selv. Lei og sliten. Bare tenkt det værste. men egentlig har hun vell vist meg interesse men jeg har bare ikke sett det :(

Blir så lett satt ut når jeg faktisk prøver å snakke med henne.. Sier mye morsomt og flørter litt med henne. Men får bare korte kontante svar tilbake. Så var det jo med å "ta ting som det kommer".. prøver men får hun får liksom ikke møtt meg.. :( åh... Ikke moro å snakke med en vegg liksom :P

Gjest Paulus
Skrevet

Du har nok rett. Dette spillet blir for dumt. Bare vill ikke leke desperatt og overengasjert..

men ser vist ut som jeg bare for legge meg flat for henne. Å prøve å forføre henne igjen! :) hehe. Tenkte jeg skulle tatt henne med på stranda. Fått snakket ordentlig med henne. å tatt meg en rød og hvit rose med kort. Hadde vell vært litt romantisk :P hehe

Skrevet
Du har nok rett. Dette spillet blir for dumt. Bare vill ikke leke desperatt og overengasjert..

men ser vist ut som jeg bare for legge meg flat for henne. Å prøve å forføre henne igjen! :) hehe. Tenkte jeg skulle tatt henne med på stranda. Fått snakket ordentlig med henne. å tatt meg en rød og hvit rose med kort. Hadde vell vært litt romantisk :P hehe

Ja hvis du har oppført deg som en tosk i fylla, så høres det ut som en god ide, sammen med en unnskyldning. :)

Gjest Paulus
Skrevet

ahh blir så sinna.. Prøvd å sende noen søte/flørtende meldinger til henne i dag. med litt innhold i. Men det nytter jo faen ikke.. Får bare korte kontante svar uansett hva jeg skriver. Som (Ja. Nei. hehe god bedring. osv) Dette er kanskje grunnen til jeg lekte den ignorerings leken. for da snakket hun faktisk med meg... oppgitt. Er det noe med meg eller hva?

Sikkert bare blitt lei meg.. Trur kanskje jeg burde insett det. å gått vidre.. Sorry for alle negative tankene men må bare ut...

Skrevet
ahh blir så sinna.. Prøvd å sende noen søte/flørtende meldinger til henne i dag. med litt innhold i. Men det nytter jo faen ikke.. Får bare korte kontante svar uansett hva jeg skriver. Som (Ja. Nei. hehe god bedring. osv) Dette er kanskje grunnen til jeg lekte den ignorerings leken. for da snakket hun faktisk med meg... oppgitt. Er det noe med meg eller hva?

Sikkert bare blitt lei meg.. Trur kanskje jeg burde insett det. å gått vidre.. Sorry for alle negative tankene men må bare ut...

ok, da får du snu taktikken da. Si om hun ønsker fortsette være kostbar og ikke snakke ut om dette så får du holde deg vekk eller noe. Jeg hadde ikke orket det opplegget der.

Bare spør hva hun vil da.

Gjest Betty89
Skrevet

Samme sier jeg! Spør henne rett ut, om hun vil forsette med deg? For du er jo villig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...