Gjest R!ta Skrevet 4. august 2008 #1 Skrevet 4. august 2008 Jeg lå med en gutt i går, og etter at han hadde fått utløsning. Så fant han ut at kondomet hadde falt av, og lå igjen inni meg. Jeg tok en angrepille, og håper det går bra. Dette pleier vel ikke å skje ofte? Jeg har litt angst nå, for at det skal skje igjen!Det var første gangen jeg lå med noen, så jeg har lite erfaring. Men jeg har intrykk av at han er ganske erfaren, så jeg hadde ikke forventa det...
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2008 #2 Skrevet 4. august 2008 Det som er dumt med et kondom, bortsett fra at det ikke blir så følsomt, er at mannen helst bør trekke seg ut med en gang etter utløsning for å sikre seg mot slikt. Noen menn blir slappe med en gang etter utløsning, mens andre bruker tid på å bli slapp igjen. Dette varierer også med dagsformen. Da kan man ikke ta den risken med å kjæle lenge med hverandre etterpå og slappe av med pikken fremdeles inne. Dette er noe jeg elsker, men blir nødt til å sende mannen avgårde med kondomet, så vasker han seg og så kan man kose igjen. Men noe av gleden forsvinner. Når saftene hans siver bortover det noe slappere skaftet blir det fuktighet mellom kondomet og pikken, og da kan den skli av. Det har absolutt ikke skjedd meg ofte, men et par ganger har jeg opplevd det samme. Dersom dere skal gjenta det, så tips han om at det er lurt å holde rundt kondomet når han skal trekke seg ut.
Gjest R!ta Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Han trakk den ut med det samme, og kondomen var ganske langt inne da jeg skulle dra den ut, så jeg regner med at den falt av tidligere, ihvertfall nesten av, men jeg vet ikke..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå