Gjest mango Skrevet 31. mai 2003 #1 Skrevet 31. mai 2003 Hvilken er best? Jeg har ikke spesielle svette problemer men jeg blir imunn mot de fleste etter en stund. Har prøvd alle til sterilan og de syns jeg "lukter roll on". og jeg vil ikke at alle skal vite at jeg bruker Sterilan med aloe vera liksom.. Jeg vil ha en ren og frisk. Nå er Biothermen tom (som jeg var fornøyd med!), og jeg vil ha en ny. (ble imunn...) Den der Adidasen er den god? Så en test hvor den scorte bra.... experiences anyone??
Barbie Skrevet 31. mai 2003 #2 Skrevet 31. mai 2003 Jeg bruker grønn sterilan (antiperspirant),og synes den er god. Har prøvd de andre fargene også,men de funket ikke for meg. Barbie
*Lillian* Skrevet 31. mai 2003 #3 Skrevet 31. mai 2003 Jeg bruker den Adidas'en, og jeg er kjempefornyød! Den lukter ikke typisk "roll on" som jeg synes mange andre gjør, og den er god å gå med hele dagen, iallfall på meg. Det er jo ikke sikkert den lukter like godt på deg, siden alle har forskjellige kroppslukter som vi "sender ut", det blir jo på samme måte som med parfyme. Den er litt dyrere enn Sterilan o.l, men jeg synes iallfall den er verdt kjøpet! Lillian
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2003 #4 Skrevet 31. mai 2003 Jeg også blir immun mot de fleste roll-on'er, men nå har jeg brukt den fra Nivea leeenge, og jeg er kjemoefornøyd med den.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 1. juni 2003 #6 Skrevet 1. juni 2003 Jeg foretrekker den blå/hvite sticken fra Biotherm. Minnie
Samsara Skrevet 1. juni 2003 #7 Skrevet 1. juni 2003 Biothrm har da flere deodoranter. Er du sikker på du er immun mot alle?
Brudulja Skrevet 1. juni 2003 #8 Skrevet 1. juni 2003 Cosmica syns jeg er god. Men nå virker det som jeg har begynt å bli immun mot den (eller er det bare at sommeren er her?)
Gjest Ethereal Skrevet 2. juni 2003 #9 Skrevet 2. juni 2003 Den hvite fra Rubinstein er heller ikke dum; lukter friskt og funker bra. M
Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2003 #12 Skrevet 2. juni 2003 Mitchum fra Revlon. Ikke la deg skremme av utseendet - den ser ut som en mannedeodorant, stor, grønn flaske, men er supereffektiv og samtidig svært mild. Finnes i uparfymert og et par andre lukter, min favoritt heter Powder Fresh og lukter diskret, men godt. De har den på Vita, Steen og Strøm og Cubus.
Samsara Skrevet 2. juni 2003 #13 Skrevet 2. juni 2003 Cupcake: Hvor får du tak i den? Den er min favoritt også, for jeg bruker mest sort tøy, men jeg finner den jo ingensteds lenger! Jeg har selvsagt tatt kontakt med Lilleborg, og venter spent på svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå