Gå til innhold

Versåsnill, hjelp!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Idag når jeg tok min morgendusj, kjente jeg noe som svei i vagina. "Går sikkert over", tenkte jeg.

Men så har jeg gått sånn i hele dag og kjent det, så når jeg kom hjem nå nettop satte jeg meg ned på badet å tok fram ett speil. Et grusomt og ekkelt syn ventet meg! :forvirra:

Jeg har ett stort sår 1 cm inn i vagina på venstresiden, og når man tar på det gjør det vont, og det kjentes ut som en liten klump på størrelse med en klinkekule.

Såret er veldig rødt, og mørkerødt i midten. Jeg kjenner såret hele tiden.

Det skal også sies at jeg er 17 år og jomfru.

Ver så snill, har noen av dere noen anelse om hva dette er, og hvordan det kunne ha kommet? :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Idag når jeg tok min morgendusj, kjente jeg noe som svei i vagina. "Går sikkert over", tenkte jeg.

Men så har jeg gått sånn i hele dag og kjent det, så når jeg kom hjem nå nettop satte jeg meg ned på badet å tok fram ett speil. Et grusomt og ekkelt syn ventet meg! :forvirra:

Jeg har ett stort sår 1 cm inn i vagina på venstresiden, og når man tar på det gjør det vont, og det kjentes ut som en liten klump på størrelse med en klinkekule.

Såret er veldig rødt, og mørkerødt i midten. Jeg kjenner såret hele tiden.

Det skal også sies at jeg er 17 år og jomfru.

Ver så snill, har noen av dere noen anelse om hva dette er, og hvordan det kunne ha kommet? :tristbla:

Garantert at det ikke er noen leger/gynekologer her.

Ta deg en tur til legen du,bedre å skreve litt for han/henne enn å gå å lure.

Gjest Gjest_Janne_*
Skrevet

Hei.. Sikkert ikke noe alvorlig. Du kan jo ha skadet huden der inne, under evt onani, eller at du har kuttet det med en negl i søvne.

Jeg var borti noe lignende, men det var litt ikke inni.

Men kjære deg, gå til gynekolog og få sjekket det. Ikke gå rundt å lure på slikt.

Hilsen

Janne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...