Gå til innhold

Hvilken sang? MER-reklamen, Eva/Adam?

Anbefalte innlegg

Gjest Uglemor
Skrevet

Nydelig vakker sang, durer i hodet mitt masse,- men hvem synger den? Hadde vært fint med hjelp her ;)

Reklamen handler om drikken MER,- vann og juice-sak...

Et par som soler seg ved bassengkanten på "Paradise Resort" ,hun med Tskjorte med fikenblad på,- han i shorts.

Så klatrer en mann med stor slangetattoovering over muren inn dit og har med seg kjølebag med MER. Og frister frøken Fikenblad ( merker jeg Eva/Adam/Slangen/Paradis-konsept? ;) ) med drikken sin. Og alt dette med en vakker sang i bakgrunnen...Hjelp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg også på! Prøvde å google meg frem til det i går kveld, men fant det ikke.

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_pus_*
Skrevet
Det lurer jeg også på! Prøvde å google meg frem til det i går kveld, men fant det ikke.

jaaa, jeg har lett som en galning jeg også! noe med "your words turn to gold", et eller annet med "it becomes uncertain" "light begins to show" men finner det ikke ut!!! grrr xD hvem er det som har mer-drikken??? kanksje de har reklamen på nettsiden, med mer info?

Skrevet

Touch the air, it becomes uncertain,

light begins to show, what light could never know

It sees right through you, like it knows you"

???

Skrevet

Å, den er kjempefin! Tusen takk, Miros!

• 9 måneder senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Noen som vet hva sangen i den nye reklamen heter?

Par sitter på strand. En flokk menn utkledd som kjærlighetsguden Amor betrakter dem, før de spenner buene sine og skyter. En av pilene treffer jenta i siden slik at hun slenges inn i armene på han hun sitter med. De kysser og faller bakover. Teksten "ELSK MER" kommer opp.

Finner den hverken på Youtube eller Coca cola companys nettsider, og selv om jeg springer til TV-en med mobiltelefonens trackID hver gang reklamen kommer på, finner jeg ikke ut. Det eneste jeg får med meg av tekst er noe sånt som "...til en planet som vi kan leve på".

Noen som vet?

Gjest Gjest
Skrevet

^Lurer jeg også på!

"Lys mellom skyene" tror jeg også synges

Gjest en fyr
Skrevet

Hei! har sendt inn det spørsmålet på ung.no og fikk koden: d0b74 det dere gjør for å sjekke svar er å gå inn på http://www.ung.no/oss/ også til høgre står det: Sjekk ditt svar. Berre skriv inn koden for å sjå om de har svart eller om de ikke har gjort det. De svarer innen en uke :)

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet
Hei! har sendt inn det spørsmålet på ung.no og fikk koden: d0b74 det dere gjør for å sjekke svar er å gå inn på http://www.ung.no/oss/ også til høgre står det: Sjekk ditt svar. Berre skriv inn koden for å sjå om de har svart eller om de ikke har gjort det. De svarer innen en uke :)

koden din funker ikke

Gjest Gjest
Skrevet

Takk for at du tok intiativet, en fyr :) Men jeg får heller ikke opp noe på ung.no...

• 1 måned senere...
Skrevet

Fint å se at det er flere som googler bestialsk etter slike ting. Men den som leter, finner svar, og hør nu nøye etter ;) Låten er av Plan 8 og heter i vårt eget samarkand og er visstnok ikke en sang, men en snutt.. Vet ikke helt. Men jeg tror svaret på ung.no endelig kom for det var der jeg fant ut av det. Men kan høre og se den på youtube (på svensk da)

og også på http://blogg.henkee.se/2008/07/30/plan8-vart-eget-samarkand/

Endelig fikk jeg, og forhåpentligvis fler med meg svar! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...