Gjest Gjest Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Jeg er 161 høy og veier 73 kg! Jeg vil under 60 kg . Hva skal jeg gjøre? Jeg blir aldri mett når jeg spiser og vil bare ha mer og klarer aldri å holde det vist jeg begynner dagen sunn og tenker at det skal være sånn resten av dagen det blir alltid kjeks eller ettellerannet sånt! Hva hjelper mot søtsuget og saltsuget? Og til å gå ned i vekt. Har ikke blitt noe trening i sommer pga mye reising og sånn. Så hvordan skal jeg komme i gang med treningen og hva skal jeg trene? Liker best hjemmetrening . Skal kjøpe meg elipsemaskin og boksesekk og boksehansker. Det er vel bra trening?
Gina T Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 les i de 98649374597 andre trådene i dette forumet , så kanskje du plukker opp noen tips
Gjest Gjest_caskr_* Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Kutt ut EN av uvanene dine om gangen, ikke si til deg selv hver dag at "Nå skal jeg starte et nytt og bedre liv der alt godt er forbudt". Hvis det er det du gjør, sånn satt på spissen.
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 Ja , jeg skal trene intervalltrening med ellipsemaskinen . Varme opp med rolig tempo i 3 minutt og gi alt jeg kan i et minutt og rolig i ett minutt så gi alt jeg kan igjen og så videre.. Skal jeg trene styrke før eller etter jeg gjør det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå