Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er inne på Cdon.no og søkte etter treningsdvdar til mørke haust- og vinterkveldar. Er det nokon som har erfaring med treningsdvdane til Carmen Electra? Det er mykje "Strip" i namnet så eg vart litt skeptisk. Eg har lyst på ein dvd med bra musikk og gøyale moooves :) Og for ikkje å gløyme at ein ein vert verkeleg svett og glad etterpå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

det er moves på den, men jeg syns det går sååå treeeigt.

i tillegg blir jeg ikke svett i det hele tatt. har to-tre stk.

prøvd de alle en gang. ikke noe for meg nei. ble veldig skuffa.

videoen ble altfor stiv også. hun var altfor opptatt med å se bra ut...

Endret av BrunetteBarbie
Skrevet

Takk for svar, BrunetteBarbie! Eg var litt skeptisk til at det var akkurat slik du seier her. Då giddar eg ikkje investere i denne videoen :) Finst det nokre gode tips til andre gooode treningsvideoar?

Gjest Utlogget
Skrevet

Dvd 2 i denne serien inneholder et styrkeprogram som gjorde godt for min kropp i alle fall - den kjører gjennom hele kroppen på ca. 30 minutter, man blir svett og varm og kjenner det godt dagen etter(dersom man ikke er topptrent fra før da..). Er vel ikke akkurat gøyale moves..men samboeren hadde ikke noe i mot at jeg plukket opp litt tips fra de andre 4 dvd'ene i serien heller.. ;)

Skrevet (endret)

Jeg har prøvd mange treningsdvd'er. Syns Pumpt-it-up videoene er knall bra. Svetter, hopper og jogger på stedet.

De har jo også dansemoves som er ganske sexy. :)

Jeg har prøvd denne og pump-it-up beach.work out (som jeg ikke finner på nett nå).

Kan også anbefale Susan Powters: "Burn Fat And Get Fit". Men da må man ha stepkasse til, da.

Endret av BrunetteBarbie
Skrevet
Jeg har prøvd mange treningsdvd'er. Syns Pumpt-it-up videoene er knall bra. Svetter, hopper og jogger på stedet.

Jeg har prøvd denne og pump-it-up beach.work out (som jeg ikke finner på nett nå).

Kan også anbefale Susan Powters: "Burn Fat And Get Fit". Men da må man ha stepkasse til, da.

Ja, desse såg betre ut! Dei hadde visst dei på cdon.no også. Trur kanskje eg må kjøpe ein av dei ;) Takk for tips!

• 3 uker senere...
Skrevet (endret)

Eg kjøpte Pump it up (Burn it. Lose it) og treninga var kjempegøy! Og eg vart skikkeleg svett og stiv dagen etterpå! Kul musikk var det også, eg trur faktisk eg må kjøpe fleire av desse. Takk for tipset, BrunetteBarbie :)

Endret av Årolilja
Skrevet

Jeg har en av dvdene til Carmen Electra - den med hip hop aerobics. Det er en ganske morsom koreografi man lærer der, men treningsseansen blir for kort for min del. Varer i ca 20 min og da går det egentlig bare fort nok helt på slutten. Muig det funker om man kjører gjennomkjøringa av koreografien flere ganger enn de gjør på dvden. Men tror ikke det blir noen slager her, egentlig.

Ser at du likte Pump it up - da tror jeg at jeg prøver den istedet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...