Gå til innhold

Ford S-max


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Vi skal kjøpe ny familiebil og lurer veldig på hva slags bil vi skal velge, er jo så mange å velge i. Lurte først på Touran, men så såg vi en S-max og synest den var veldig flott. Tar gjerne imot tips om andre biler også om dere har det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Lars_*
Vi skal kjøpe ny familiebil og lurer veldig på hva slags bil vi skal velge, er jo så mange å velge i. Lurte først på Touran, men så såg vi en S-max og synest den var veldig flott. Tar gjerne imot tips om andre biler også om dere har det. :)

Du har absolutt ikke bomma når du tenker på å anskaffe en S-Max som familiebil. Jeg har hatt denne bilen som bil i jobben(og privat en god del også). I jobben laster jeg den full av utstyr i forskjellig størrelse, og det er jo knall med plass i bilen, selv om den ikke føles som en stor bil å kjøre rundt med. På fritida har jeg brukt bilen mye til fjellturer med både ski og sykkel. Med andre ord mye utstyr der også, uten at det har vært et problem. Og så sitter man høyere enn tradisjonelle stasjonsvogner, noe som jeg gleder meg over nå...uten at du ruser rundt i en SUV.

Har putta hele familien inni den også, og det virka som hele hurven var godt fornøyde med benplass og sittekomfort, ingen som klaga eller spydde ihvertfall.

Ford har snakket mye om kjøreglede osv, og jeg var ikke helt overbevist når jeg leste om det. Men så fikk jeg bilen, og pokker, den er god å kjøre!! To andre på jobben har Mondeo som jobbil, og de er helt Fordfrelst etter ett år bak rattene.

Er dette nok reklame? Herregud, jeg skulle blitt bilselger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

Vi er 2 voksne og 3 barn i familien. Vi hadde tidligere en Ford Galaxy. Da vi skulle ha ny bil i fjor, sto det mellom S-Max og Touran. Syntes Touran ble litt liten, så valget falt på S-Max. Har ikke angret en dag - herlig bil! Diesel med 130 eller 140 HK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tusen takk for att dere delte erfaringene deres med oss. Da har vi bestemt oss, og vi skal ha S-max. Gleder meg som en unge til vi får den om en uke!!

140 h diesel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...