Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2003 #1 Skrevet 31. mai 2003 Jeg og typen har vært sammen i 7 år og har alltid hatt et bra sexliv,inntil for et år siden.Litt pinlig å ta opp, men jeg merker selv at jeg har blitt videre nedentil selvom jeg ikke har fått barn.Jeg kniper og kniper til ingen nytte. Så har det seg slik at typen min har veldig problemer med å sprute inni meg, noe han ikke vil høre snakk om.Han gidder ikke høre på meg, noe jeg syns er umodent.Jeg merker selv at jeg ikke er like trang som før...Når jeg suger han kommer han på null komma niks.Er dere ikke enig at det må skyldes meg?Kan han ikke bare innrømme at det ikke er trangt nok?Jeg er ikke dummere enn at jeg skønner at det kreves et viss trøkk rundt penis :oops: for å få det til å gå.Dette begynner å plage meg så fælt at jeg snart ikke vet hva jeg gjør.Kan noen gi meg råd!Seriøse svar..Er det dumt å gå til lege?
Gjest Embla s Skrevet 31. mai 2003 #2 Skrevet 31. mai 2003 Men blir du trangere hvis han innrømmer at han ikke syns du er trang nok? (mao: vil det hjelpe)? Du kan kjøpe vaginalvekter som skal hjelpe på ditt problem. Også får du intensivere knipingen!! Knip, knip, knip!!!!
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 31. mai 2003 #3 Skrevet 31. mai 2003 Vaginalvekter får du på Kondomeriet og burde være det som kan redde sexlivet ditt. Minnie
Petruska Skrevet 31. mai 2003 #4 Skrevet 31. mai 2003 Enig med disse andre to som har svart, prøv vaginalvekter. Hvis musklene er svake i utgangspunktet monner det ikke så m,ye å bare knipe. Det kan gi bedre effekt å bruke vaginalvekter. De er som regel i sett à 3 med forskjellig vekt. Man skal begynne med den letteste og øve seg i å holde den inni seg et visst tidsrom (i oppreist stilling) uten at den faller ut. etterhvert som man blir sterkere går man over til en tyngre vekt. Dette skal visst hjelpe bra! Selv har jeg laget meg en provisorisk vekt (de ferdigkjøpte er for lette for meg) selv om jeg ikke har slike problemer som du har. Jeg mener at man ikke kan få for stramme vaginamuskler, og dessuten er det smart å forebygge allerede i ung alder! Du spør om det er dumt å gå til lege, nei det bør du faktisk gjøre, men da til en gynekolog. Han/hun kan fortelle deg om ddet er så ille som du skal ha det til, og evt. veilede deg i bruk av vaginalvekter og andre hjelpemidler. Jeg vet at noen opereres men da tror jeg problemet skal være veldig stort. Jeg skjønner ikke hvorfor du absolutt skal ha mannen din til å innrømme at du er blitt videre. Er han noenlunde hensynsfull (og det får vi jo håpe) vil han da aldri innrømme at det har noen betydning. Det er jo ikke sikkert det har noen betydning heller. Det kan jo være at din fokusering på hans manglende orgasme ved samleie har lagt et press på ham rent psykisk, som gjør at det til slutt blir helt umulig for ham å få det til på den måten? Uansettt så ønsker jeg deg lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2003 #5 Skrevet 1. juni 2003 Du har rett i at jeg ikke blir trangere av at han innrømmer det, men det hadde vært lettere for meg om vi kunne prate om det da det plager meg veldig.Har vaginavekter jeg,men ser ikke ut til å hjelpe stort.. Vet det følger med bruksanvisning, men jeg lurer på hvor langt inn de skal.Trøkker jeg den litt inn sitter den der og tar jeg den bare litt inn faller den ut med en gang!
Gjest Gyldenløwe Skrevet 1. juni 2003 #6 Skrevet 1. juni 2003 Hvis du i klare ordelag (ikke kvinnelig hinting!) har insistert på å snakke med typen din om dette, kan jeg jeg jo være enig at det er litt umodent av ham å avfeie deg. Men samtidig skjønner jeg ham godt. Det skulle ganske mye til før jeg ville finne på å forelå for dama mi at hun var "slapp i hufsa" (til og med om jeg hadde brukt et litt penere uttrykk). Det er vel ikke det hyggeligste kommentaren en kvinne kan få. Kanskje han også er litt redd for at en diskusjon vil ende med at du anklager ham for å være for liten? Hva vet jeg ... Nå må jeg som mann få legge til at det ikke bare er ren mekanisk maniplulasjon som gir en mann orgasme. Det mentale og ikke minst det visuelle teller også. Ikke for å være slem, men kanskje han synes den vanlige sexen ikke er spennende nok lenger? Oralsex har et ganske kraftig visuelt uttrykk, og det kan hende han nå trenger den stimuleringen for å nå toppen? Hva med å variere litt? Sug ham til han nesten kommer, og still deg så på alle fire om be ham kjøre deg hardt til han kommer . Oops, dette var kanskje ikke tråden hvor mine egne preferanser skulle komme til uttrykk. Sorry Men uansett, forsøk å snakke litt mer med ham.
Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2003 #7 Skrevet 1. juni 2003 Angående det du skrev om at han kanskje er lei den vanlige sexen:For å være ærlig så tror jeg selv at jeg er ganske frisk i senga.Vi har vel prøvd det meste av stillinger og diverse...Jeg må innrømme at jeg elsker å ha sex med han.Jeg tar ofte initiativet og viser klart at jeg nyter det...Er det for kjedelig for han tror jeg det er på sin plass at jeg takker for meg...Det er dette min mindre trange skjede som er problemet.Kanskje ikke så lett for dere å forstå da dere ikke har samme problem sekv. Det er en vond følelse å føle at man ikke strekker til og tilfredsstiller typen min.Hadde sikkert ikke følt deg høy i hatten hvis du hadde den mikro penisen!Det er ikke p.... til typen det er noe galt med, og det vet han.Han er godt utstyrt.. Dette har blitt et problem de siste to åra, og jeg merker det er forandret der nede.Eller er det han som har krympa,neppe!Jeg håper på flere svar, seriøse.Dette ødelegger meg...Det nytter ikke å snakke med han.Har prøvd og prøvd,men han blir sur.Jeg sa til han at hvis vi ikke kan snakke om det,må vi la vær å ha sex da det ødelegger.Da fikk jeg som svar DET ER GREIT.Tydelig det ikke er så stas med meg da....
Gjest Kinga Skrevet 1. juni 2003 #8 Skrevet 1. juni 2003 Kom deg til lege da, så vet du i alle fall om du er frisk eller ei. Slett ikke dumt å gå til lege. Vibeke
Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2003 #9 Skrevet 2. juni 2003 Selv har jeg laget meg en provisorisk vekt (de ferdigkjøpte er for lette for meg) Petruska - hvordan og av hva lagde du dem? De er for lette for meg også.... :-?
Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2003 #10 Skrevet 2. juni 2003 Hei Mysepysen! Blylodd finnes i alle størrelser og fasonger! Jeg har funnet meg en som er sylinderformet og 4 cm. lang og nesten 2 cm i diameter. Den er massiv og veier ca. 200 gram. Jeg trer en kondom utenpå, knyter, og tar den så rundt en gang til før jeg knyter igjen. Da får jeg også en ende å dra den ut med. Nå har jeg aldri hatt problemer med underlivsmusklene så jeg har ingen problemer med å ha den inni meg mens jeg går rundt og pusler med ting i huset. Det krever ikke stort å holde den på plass men jeg regner med at jeg ved jevnlig bruk kan unngå å bli "slapp i dåsa" når jeg blir eldre! Tror ikke det har noen hensikt med enda tyngre vekt da den vil bli såpass stor at størrelsen i seg selv holder den på plass. Til deg som starta tråden: Gå til en gynekolog og få bekreftet/avkreftet en gang for alle om du virkelig har blitt så vid som du innbiller deg. Det er jo ikke så rart at din mann unngår samleie når du maser hele tiden om å få han til å "innrømme" at du har blitt for stor til å tilfredsstille ham! Skjønner han godt jeg....(IKKE p.g.a. den påståtte størrelsen din, men på grunn av "maset", som han sikkert oppfatter det som).
Petruska Skrevet 2. juni 2003 #11 Skrevet 2. juni 2003 Innlegget over er skrevet av meg, glemte å logge meg inn...
Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2003 #12 Skrevet 2. juni 2003 ...hvor kjøper man blylodd hen da? ... er jeg teit nå...? :oops:
Petruska Skrevet 2. juni 2003 #13 Skrevet 2. juni 2003 Jeg stjal det i sambos fiskeutstyr. Går ut fra at de fås kjøpt i jernvare-/fiskeutstyrsbutikk e.l.? har jeg faktisk ikke tenkt på... Skal søke litt og se hva jeg finner! Noen av gutta som vet? Sambo er ikke hjemme nå så jeg får ikke spurt han!
Gjest Kinga Skrevet 2. juni 2003 #14 Skrevet 2. juni 2003 Blylodd får du kjøpt i enhver jakt, fiske og friluftsliv-utstyrsbutikk med godt utvalg, ja. Vibeke
Gjest gjest1 Skrevet 3. juni 2003 #15 Skrevet 3. juni 2003 så bra - her skal det knipes og trenes! takk for tips... jeg tenkte nok at fiskeutstyrsforretninger hadde blylodd, men ikke SÅ tunge!
Petruska Skrevet 5. juni 2003 #16 Skrevet 5. juni 2003 De får man faktisk i opptil flere kilo! Men det trenger du vel ikke... Fant en side med oppskrift på å lage egne blylodd: http://home.no.net/nichfish/erlweb/lagblylodd.htm Kankje mest aktuelt for de som er interessert i fiske!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå