Gå til innhold

Formulere bryllupsinvitasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Vi skal gifte oss til høsten, men har fryktelig vanskelig for å få til den invitasjonen vi ønsker å ha.

Vi skal gifte oss på en hverdag, og ønsker ikke å ha noen tilstede på selve vielsen. Det vi ønsker er å ha alle på kaffe/kveldsmat på kvelden. Siden vi ønskeren så uformell feiring som mulig, kommer ikke vi til å pynte oss noe voldsomt, og vi har heller ikke noe ønske om at gjestene trenger å legge noe vekt på kledning, slik det ofte er på brylluper. Men hvordan i all verden skriver vi dette? Vi ønsker bare en enkel feiring med alle vi er glade i. Noen som har noen ideer? Huff, dette er vanskelig, føler ikke jeg fikk forklart helt hva jeg er ute etter:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere med det forestående bryllupet!

Dere kan jo forsøke å bare skrive en enkel og fin bryllupsinvitasjon til aftensmat og kaffe og kake.

Eksempelvis. " I anledning vår vielse, ønsker vi å invitere xxxxxx på aftensmat på xxxxx klokken xxxx......

Dere kan jo angi sted og tidspunkt i invitasjonen hvor folk skal møte. Det er også "lov" å skrive i intivtasjonen at bekledningen er uformelt for eksempel, eller bekledning pent.

Selv hadde vi invitasjon på rim.

invitasjonene kan dere jo printe ut på farget papir etter eget ønske hvis dere skulle ønske å gjøre invitasjonen enkel. Evt pynte opp intivtasjonene med klistermerker som eksempelvis sølvhjerter, gullhjerter eller hva dere måtte ønske.

Håper jeg kunne være til litt hjelp i hvertfall.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...