Gjest blooh Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Jif vindus/glasspray- tørker av med en våt klut- tørker med avispapir. Har de blankeste og fineste vinduene i nabolaget
g@brielle Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Bruker et slikt vinduspusse-sett fra Jif som inneholder bøtte, naler og vaskemiddel. Veldig lettvindt, og vinduene blir skikkelig rene.
Mamma1 Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 Mikrofiber og glasspuss fra Jif (liten blå flaske) Det er så enkelt, du bare vasker vinduene i sånn såpevann og det tørker av seg selv. Trenger ikke nal eller noe.
Antoinette Skrevet 5. august 2008 #6 Skrevet 5. august 2008 Bruker et slikt vinduspusse-sett fra Jif som inneholder bøtte, naler og vaskemiddel. Jeg har også et slikt sett. Utrolig praktisk med den lille avlange bøtten som nalen får plass i. Og vinduene blir skinnende rene og blanke.
Gjest Gjest_Mie_* Skrevet 5. august 2008 #7 Skrevet 5. august 2008 Jeg bruker nylonvask og nal. Billig og beste metoden, mye bedre enn jif!
Pittelita Skrevet 5. august 2008 #8 Skrevet 5. august 2008 Bruker et slikt vinduspusse-sett fra Jif som inneholder bøtte, naler og vaskemiddel. Veldig lettvindt, og vinduene blir skikkelig rene. Det har jeg også~jeg bruker zalo og litt salmiakk i vannet og vinduene blir speilblanke!
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2008 #10 Skrevet 5. august 2008 Jeg sverger også til vindusvaskesettet til Jif. Aldri vært så lettvindt å vaske vinduer før. Men jeg lurer på en ting. Er det noen som vet om det er mulig å kjøpe denne som vi setter på nalen og bruker til å vaske med løs? Herlighet, hva heter det.... Ihvertfall er min borte vekk og jeg skulle gjerne hatt en ny.
Antoinette Skrevet 5. august 2008 #11 Skrevet 5. august 2008 Jeg sverger også til vindusvaskesettet til Jif. Aldri vært så lettvindt å vaske vinduer før. Men jeg lurer på en ting. Er det noen som vet om det er mulig å kjøpe denne som vi setter på nalen og bruker til å vaske med løs? Herlighet, hva heter det.... Ihvertfall er min borte vekk og jeg skulle gjerne hatt en ny. Tenker du på den kluten som du trer utenpå nalen? Har ikke sett den i løssalg dessverre.
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2008 #12 Skrevet 5. august 2008 Tenker du på den kluten som du trer utenpå nalen? Har ikke sett den i løssalg dessverre. Ja, det er den jeg tenker på. Har drevet og lett litt etter den, dumt at det ikke skal kunne gå an å få kjøpt den løs egentlig.
Antoinette Skrevet 5. august 2008 #13 Skrevet 5. august 2008 Ja, det er den jeg tenker på. Har drevet og lett litt etter den, dumt at det ikke skal kunne gå an å få kjøpt den løs egentlig. Du får kjøpt en sånn hos jernvaren men den er ikke blå lik som Jif sin :-) uansett billigere enn å kjøpe et helt nytt sett.
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2008 #14 Skrevet 5. august 2008 Du får kjøpt en sånn hos jernvaren men den er ikke blå lik som Jif sin :-) uansett billigere enn å kjøpe et helt nytt sett. Å takk! Har jo ikke tenkt på å sjekke på sånne steder.
Gjest frustrert-utlogget Skrevet 5. august 2008 #15 Skrevet 5. august 2008 Litt på siden, men vil komme med et tips til vask av speil. Jeg bruker en lett fuktet klut (kun vann). Den vasker/tørker jeg av tannpuss-flekker som ingenting. Når kluten ikke er for våt, trenger jeg heller ikke tørke etterpå. Jeg pleier å åpne springen slik at det blir fuktig i vasken. Deretter "dypper" jeg kluten i det vannet som ligger igjen. Det er nok. Vet at dette blir brukt på institusjoner. Utrolig billig og lettvind løsning
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2008 #16 Skrevet 5. august 2008 Du får kjøpt en sånn hos jernvaren men den er ikke blå lik som Jif sin :-) uansett billigere enn å kjøpe et helt nytt sett. [/quote Stemmer det=) Jordan har vaskepels som selges bl.a. hos Fargerike. Om den er like god som Jif-pelsen vet jeg ikke.
mia83 Skrevet 7. august 2008 #17 Skrevet 7. august 2008 Bruker et slikt vinduspusse-sett fra Jif som inneholder bøtte, naler og vaskemiddel. Veldig lettvindt, og vinduene blir skikkelig rene. Signerer denne! Det er virkelig effektivt!
*Frøken Fryd* Skrevet 8. august 2008 #19 Skrevet 8. august 2008 Bruker varmt vann med salmiakk og zalo... vasker med svamp, og bruker nalen etterpå.. Synes også nylon-vask er veldig effektivt...
Gjest Trulselinemor Skrevet 8. august 2008 #20 Skrevet 8. august 2008 Bruker et slikt vinduspusse-sett fra Jif som inneholder bøtte, naler og vaskemiddel. Veldig lettvindt, og vinduene blir skikkelig rene. Her også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå