Gjest ~Milla~ Skrevet 3. august 2008 #1 Del Skrevet 3. august 2008 Har ikke det spor greie på biler, men har skjønt såpass at demperne/fjæringen, bak på bilen må skiftes. Noen som vet en ca pris på dette? Bor i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feuerstein Skrevet 3. august 2008 #2 Del Skrevet 3. august 2008 Hva slags bil? Større biler koster ofte mer å skru på, og er det i tillegg drift på bakhjulene kan det være mer arbeid å skifte dempere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. august 2008 #3 Del Skrevet 3. august 2008 Bilen er en BMW 520i heter den vel..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 3. august 2008 #4 Del Skrevet 3. august 2008 Årsmodell? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. august 2008 #5 Del Skrevet 3. august 2008 1989-1990..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feuerstein Skrevet 3. august 2008 #6 Del Skrevet 3. august 2008 Og ikke minst, er det sedan eller stasjonsvogn? Vet det er noen BMW hvor hjuloppheng bak er forskjellig etter hvilken form bilen har. Dempere koster vanligvis 1000-1500 kr pr stykk, fjærer ca 500 kr. I tillegg kommer arbeid, tror man regner minst 1 time på hver side, men burde være gjennomførbart på mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. august 2008 #7 Del Skrevet 3. august 2008 Det er en sedan. Lurte på å bruke snapdrive.... er det de som er billigst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 3. august 2008 #8 Del Skrevet 3. august 2008 I følge den bilmekanikeren som bor her i huset og nettopp har skiftet dempere bak på en tilsvarende bil, må du ut med minst 6 - 7.000 kr. (Jobben tar lang tid fordi det er vanskelig å komme til). Dette er selvfølgelig avhengig av hvilket verksted du velger, men jeg kan anbefale Alf Lie Motor. Stedet ser ut som en dynge, men mannen har skrudd BMW siden før de fleste av oss her inne ble født og vet hva han gjør. Ekstremt rimelig er han stort sett også. SnapDrive tror jeg nok jeg ville holdt meg unna... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. august 2008 #9 Del Skrevet 3. august 2008 Kjenner du til Alf Lie Motor? Bare lurte på prisene der..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 3. august 2008 #10 Del Skrevet 3. august 2008 Ja, jeg kjenner godt til prisnivået der og som jeg skrev lenger opp blir det som regel rimeligere enn forventet bl.a. fordi han har skiftet dempere bak på denne typen BMW'er (E34) så mange ganger at han sannsynligvis kan gjøre det i søvne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. august 2008 #11 Del Skrevet 3. august 2008 Oki såpass... hvor jobber bilmekanikeren du har i hus ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 3. august 2008 #12 Del Skrevet 3. august 2008 Han jobber p.t. ikke som bilmekaniker (Fordi han må ha minst 8 timers pause fra skruingen i døgnet og det får han på jobben ), men han skiftet dempere for en kamerat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. august 2008 #13 Del Skrevet 3. august 2008 Ok, da så Får kanskje ta en tlf til stedet du anbefalte. Har ikke allverdens penger egentlig å bruke på dette fortiden, så krysser fingrene. Takk for hjelpen ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå