Gjest *Mim* Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Skal lage velkomstdrink til 30 - 40 stykker, lurer på om noen har forslag til en frisk drink som passer de fleste? Oppskrift også, kanskje...?
Brunhilde Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Hva med sangria? Den liker jeg godt, men det er kanskje fordi jeg ikke er så glad i spritbaserte bowler og drinker.
Gjest *Mim* Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Jeg er også veldig glad i sangria, men har lagd det en del ganger før. Er klar for å prøve noe nytt.
Gina T Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 (endret) Mozel er jo en klassiker ! Endret 3. august 2008 av Gina T
Brunhilde Skrevet 3. august 2008 #6 Skrevet 3. august 2008 Har du link eller oppskrift...? Mozell er vel bare eplesider uten alkohol, er det ikke? Fant denne da jeg søkte på Mozell, den så ganske frisk og god ut.
Gjest Eurydike Skrevet 3. august 2008 #7 Skrevet 3. august 2008 (endret) Jeg har ingen oppskrift, men tenker at dersom du har bær i hagen akkurat nå, ville jeg forsøkt å lage en passe sukret bærpuré av det jeg hadde av hagebær (jordbær, bringebær, rips, solbær, blåbær for den del), gjerne sile den, og så ha litt i bunnen av et champagneglass eller hvitvinsglass, og fylle opp med iskald cava, prosecco e.l. Endret 3. august 2008 av Eurydike
Gjest *Mim* Skrevet 3. august 2008 #8 Skrevet 3. august 2008 Mozell er vel bare eplesider uten alkohol, er det ikke? Fant denne da jeg søkte på Mozell, den så ganske frisk og god ut. Ja, er det Mozell hun mener, trenger jeg ingen oppskrift. Fint forslag, Brunhilde! Jeg har ingen oppskrift, men tenker at dersom du har bær i hagen akkurat nå, ville jeg forsøkt å lage en passe sukret bærpuré av det jeg hadde av hagebær (jordbær, bringebær, rips, solbær, blåbær for den del), gjerne sile den, og så ha litt i bunnen av et champagneglass eller hvitvinsglass, og fylle opp med iskald cava, prosecco e.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå