Sjefs-snipa Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 (endret) Er det flere enn meg som hater (med stor H) å vaske stekovnen?? Hvor ofte gjør dere det? Hvilke metoder/produkter bruker dere? Jeg har sånn Mr.Muscle spray- som må stå over natten og som krever at du må ta på verneutstyr... Kan ikke komme på noe som er mer slitsomt enn akkurat denne husoppgaven(!) Tror det må bli selvrensende ovn snart.... Endret 3. august 2008 av Sjefs-snipa
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Er det flere enn meg som hater (med stor H) å vaske stekovnen?? Hvor ofte gjør dere det? Hvilke metoder/produkter bruker dere? Jeg har sånn Mr.Muscle spray- som må stå over natten og som krever at du ta på verneutstyr... Kan ikke komme på noe som er mer slitsomt enn akkurat denne husoppgaven(!) Tror det må bli selvrensende ovn snart.... Jif har en spray til å vaske ovnen med. Den kommer i en rosa flaskeog heter Jif Professional Ovnsrens. Kjøpte min på en Binders butikk. Grei å bruke, ovnen varmes opp til 50-70 grader, slå av og spray på, skal virke i 20-30 minutter og så er det bare å vaske den bort med en fuktig klut. Alt det fastbrente glir av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå