Gjest Lilleulv Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Da jeg var innlagt på sykehuset og etter at babyen vår kom, fikk vi utrolig mye hjelp fra venner og familie. De passet og stelte hunder, lagde ferdig badet vårt, ryddet og vasket hjemme.... da vi kom hjem var alt klart. Jeg følte meg så ydmyk og takknemlig, og selv om jeg har takket de som har hjulpet oss så føler jeg ikke at vi har fått sagt ordentlig hvor mye det faktisk betød for oss at vi fikk den hjelpen. Jeg har lyst til å gi de en gave, men lurer veldig på hva jeg skal gi. en blomst er såklart i tankene, men må i så fall være en sinnsykt fin en. Noen som har tips til hva jeg kan gi?
angeleyes Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Jeg ville kanskje gitt en gave + et kort der jeg skrev hvor mye det de gjorde betydde for meg/oss. Du er veldig heldig som har slike mennesker rundt deg En blomst er en fin ide. Eller en vinflaske eller invitere dem ut på middag. (Går kanskje ikke nå som dere har en liten en i huset?)
Gjest Gjest_Heidi_* Skrevet 10. august 2008 #3 Skrevet 10. august 2008 Følte det samme etter at vår lille kom til verden. Vi inviterte til middag en lørdagskveld med 3 retters middag, vin, ja full pakke og sa et par ord om hvor takknemlige vi var. Klart er det stas med blomster eller vin, men vi følte det var riktigere for oss å gjøre det på denne måten. Følte alle satte pris på å bli bedt på "takkemiddag", alle koste seg og fikk da i tillegg hilse på Lillemann. Noe de så og ser ut til å sette pris på! Og for angeleyes som sier at det kanskje ikke går å invitere på middag med en liten i huset: Alt går bare en selv vil! Livet er jo ikke slutt selv om man får barn!
angeleyes Skrevet 10. august 2008 #4 Skrevet 10. august 2008 Hehe. Jeg mente ikke at det ikke går an til å ha et liv selv om man har fått barn. Det jeg tenkte var at det kanskje ikke er så lett å gå ut på en lang middag akkurat de første ukene etter at minsten er født. Da trenger man barnevakt og slikt, men det lar seg jo ordne det også. Jeg har ingen erfaring med det siden jeg ikke har barn selv, men mine venninner ville ikke være med ut akkurat de første ukene etter at de hadde født. Derfor tenkte jeg bare ut ifra det Middag hjemme var en god ide.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå