Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2003 #1 Skrevet 31. mai 2003 nå er det jo inn å gå med spisse heler og gjerne litt stillett hel.. vel, min venninne går med sånne tykke heler og runde foran. hun syns det er kult og det er jo greit. men hun ser jo ikke ut! stakkars, hun blir så harry med de tykke, fjortiss helene. hun er jo tross alt 24 år nå... jeg blir flau av å gå sammen med henne når hun har på seg disse skoene jeg prøver å forklare henne at det er spisse sko som er in nå, men da sier hun bare at de er stygge og teite... sta dame as!
Lillebi Skrevet 31. mai 2003 #2 Skrevet 31. mai 2003 Er det ikke flott at hun er sta og ikke lar seg styre av det andre mener og synes? Hva slags venninne er du egentlig?
Gjest Adina Madeleine Skrevet 31. mai 2003 #3 Skrevet 31. mai 2003 Kan dette virkelig være et seriøst innlegg??? :o Vil hun ikke gå med "moderne" sko (les:å bli hjernevaska hver sesong): More power to her!!!
Gjest KATTAstrofe Skrevet 1. juni 2003 #4 Skrevet 1. juni 2003 Er ikke spisse sko ut da? Har lest at runde skotupper er in nå, nemlig!
Gjest Embla s Skrevet 2. juni 2003 #5 Skrevet 2. juni 2003 Stakkars deg, du får prøve å fortelle henne at hun har umoderne sko og at hun bør kjøpe sånne sko som du selv har. Skulle ønske at jeg hadde en venn som deg.
Eowyn Skrevet 2. juni 2003 #6 Skrevet 2. juni 2003 La venninnen din kle seg som hun vil, så kan du kle deg som du vil, i spisse sko etc. Er fint at hun går i de klærne hun selv vil, og ikke de som akkurat DU synes er pent, in osv!!!!!!! Så det så....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå