Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 3. august 2008 #1 Del Skrevet 3. august 2008 Hei! Jeg er håpløs når det gjelder menn. velger alltid de kjekke og drittsekkene, men denne gangen fælt jeg for en mer søt og morsom en. vi har vært på tre dater og etter fredagens date fikk han sove hjemme oss meg. Jeg var klar på at de ikke skulle bli noe mer en soving og evt litt kosing, og han sa seg forståelig til det. Natten var veldig bra, vi lå og kysse, snakket og koset hele veien og han tok ikke armene eller øynene fra meg og smilte konstant. når jeg hadde øynene mine lukket, og åpnetr de så jeg at han lå og strøk meg på håret og smilte. Han klådde ikke unnødvendige steder, og jeg TRODDE natten var fint. Han snakket ofte om de neste dagene /ukene som også inkluderte meg og brukte ofte ordet neste gang skal vi, og neste gang kan vi osv. Dette var i går, vi sendte en melding på dagen, litt sender sendte jeg en som han ikke svarte på. Kompisene sa de skulle ut når jeg snakket med de senere, og de ville jeg skulle være med de ut, men det hadde vel vært normalt om han kontaktet meg for å spørre?? Hva skjer? jeg vet jeg ikke bør kontakte han, men jeg har ikke lyst til å spille et spill. dessuten la han igjen noen ting som han må ha tilbake. så se han igjen må jeg uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 3. august 2008 #2 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg skjønner ikke det her! Du kan ikke kontakte han igjen fordi han ikke svarte på en sms?? Du vil ikke møte han lenger? Hvorfor ikke?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2008 #3 Del Skrevet 3. august 2008 Nå er det jo opp til han å kontakte deg, enten for å treffe deg eller for å få tilbake tingene sine. Så du får bare prøve å holde deg opptatt med forskjellige gjøremål og leve livet som normalt frem til du hører fra han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2008 #4 Del Skrevet 3. august 2008 Det er snakk om en dag. Gi ham litt tid, før du blir desperat etter kontakt. Bare ta det rolig, så tar han kontakt. -Og hvis han ikke gjør det i løpet av noen uker, så avfei hele typen og kvitt deg med tingene hans. Jeg har forøvrig en del erfaring med menn og dette høres i mine ører relativt bankers ut. Han virker interessert. -Men det er dessverre vanskelig for meg å si noe om. Jeg ville i alle fall ta det helt rolig inntil videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2008 #5 Del Skrevet 6. august 2008 Hva skjedde, ts? Hørte du noe mer fra han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2008 #6 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg fikk en melding om jeg på søndag om jeg ville spise middag med han en dag. Jeg svarte, men ikke høre noe siden. Disse mennene som kun er ute etter å spille fortiden. Det har jeg ikke tid eller lyst til. Jeg tar iallfall ikke noe mer kontakt, så får man selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2008 #7 Del Skrevet 6. august 2008 Hei! Jeg er håpløs når det gjelder menn. velger alltid de kjekke og drittsekkene, men denne gangen fælt jeg for en mer søt og morsom en. vi har vært på tre dater og etter fredagens date fikk han sove hjemme oss meg. Jeg var klar på at de ikke skulle bli noe mer en soving og evt litt kosing, og han sa seg forståelig til det. Natten var veldig bra, vi lå og kysse, snakket og koset hele veien og han tok ikke armene eller øynene fra meg og smilte konstant. når jeg hadde øynene mine lukket, og åpnetr de så jeg at han lå og strøk meg på håret og smilte. Han klådde ikke unnødvendige steder, og jeg TRODDE natten var fint. Han snakket ofte om de neste dagene /ukene som også inkluderte meg og brukte ofte ordet neste gang skal vi, og neste gang kan vi osv. Dette var i går, vi sendte en melding på dagen, litt sender sendte jeg en som han ikke svarte på. Kompisene sa de skulle ut når jeg snakket med de senere, og de ville jeg skulle være med de ut, men det hadde vel vært normalt om han kontaktet meg for å spørre?? Hva skjer? jeg vet jeg ikke bør kontakte han, men jeg har ikke lyst til å spille et spill. dessuten la han igjen noen ting som han må ha tilbake. så se han igjen må jeg uansett! Bare et lite innspill. Min samboer har Tele2 og har skikkelig problemer med SMS om dagen. Meldinger har kommet frem opp til en dag etter at de ble sendt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2008 #8 Del Skrevet 6. august 2008 Det er snakk om en dag. Gi ham litt tid, før du blir desperat etter kontakt. Bare ta det rolig, så tar han kontakt. -Og hvis han ikke gjør det i løpet av noen uker, så avfei hele typen og kvitt deg med tingene hans. Jeg har forøvrig en del erfaring med menn og dette høres i mine ører relativt bankers ut. Han virker interessert. -Men det er dessverre vanskelig for meg å si noe om. Jeg ville i alle fall ta det helt rolig inntil videre. Jeg som skrev dette innlegget og jeg har noen ting til jeg ønsker å si: Det er viktig at du ikke avviser ham for raskt også da. Kanskje han ringer snart for å avtale middagsdate. Det er ikke alle som spiller spill, men det kan jo hende han ikke ønsker å skremme deg vekk ved å være for innpåsliten også. Kan også hende han prøver å finne "det perfekte sted" eller en fin tid. Når han ringer for å avtale (og hvis han ikke gjør det, kan du sende en eneste sms) date, så bør du være hyggelig og imøtekommende og du bør absolutt vise ham at du liker ham. Det er viktig at også du viser hva du vil og at du har en viss idé om hvordan du vil ha det. Det er meningen at det skal gå begge veier også, han bør vite at du er interessert. Og ønsker du f.eks å holde ham i hånden, men venter på at han skal ta første skritt? Drit i det og ta hånden hans. Det er også viktig at ikke du gir altfor tvetydige signaler. Min mening er at de som ønsker en dame som er "hard to get" er "in it for the chase". De virkelige seriøse gutta som ønsker en dame (og kanskje er litt usikre på seg selv), heller ikke ønsker å drite seg ut ved å vise for mye interesse. -Men det er også viktig at du leser når (om) han trekker seg unna. Et typisk tegn på at han trekker seg unna er når han er unnvikende (aldri ønsker å avtale noe fast), eller du alltid er nødt til å ta kontakt først, for så å motta tvetydige svar som aldri inneholder noen som helst form for forslag til møte). -Men akkurat nå er det han som har foreslått middagsdate, så det er ingen grunn til å tro at han ikke mener alvor. Prøv å ta det rolig en liten stund til, før du avfeier ham helt. Håper dette kan hjelpe deg litt. Det er i alle fall min meget laange erfaring med menn og jeg er 32 (samboer nå). Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. august 2008 #9 Del Skrevet 6. august 2008 Ts, jeg skjønner ikke hvorfor du i det hele tatt er skeptisk til denne mannen. Han spurte på søndag om dere skulle spise middag en dag, det er jo kjempebra. At det går noen dager betyr da vel ingenting. Tvert imot kan det være et godt tegn, for det betyr kanskje at han er nervøs, redd for å dumme seg ut. Men hvis du har det veldig travelt og må rushe inn i et forhold før uka er omme, bør du kanskje se deg om etter en annen type Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jalp Skrevet 7. august 2008 #10 Del Skrevet 7. august 2008 Ring! Ikke bruk SMS. Snakk, for da unngår man lettere misforståelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann med vett Skrevet 7. august 2008 #11 Del Skrevet 7. august 2008 Ta deg sammen, kvinne! Selvfølgelig er han interessert. Han legger igjen ting (ergo, han kommer tilbake). Han smilte hele natten (han er betatt, sikkert som f...) Kanskje han vil at du skal ta litt initiativ? Han inviterte deg på middag, for rakker'n! Svelg den dosen med stolthet og ring han. Spør han om dere kan treffes. Sier han nei, så har du det klart i det minste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2008 #12 Del Skrevet 7. august 2008 Hun trenger da slett ikke å kontakte han! Det er bare å være rolig frem til han foreslår tid for middagen. Har han forresten gjort det allerede, ts? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2008 #13 Del Skrevet 8. august 2008 Når jeg har ligget og sett på noen hele natten, og strøket på dem i tillegg, har jeg nok vært litt betatt. slapp av en stund til, han har jo ikke akkurat harvet over deg og stukket. Jeg vil da si at han har oppført seg som en gentleman fra starten:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 10. august 2008 #14 Del Skrevet 10. august 2008 Rart gutten egentlig tenker litt over hva han har begitt seg over på. Jenta var sikkert kåt hun også, men lå og lekte med ham, han strøk over håret hennes som det skulle vært en evnukk som vifta viften over en skjøge i sultanens palass. Fy flate hvor irritert jeg hadde blitt på en jente som liker å leke med brunsten for sin egen fornøyelses skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 10. august 2008 #15 Del Skrevet 10. august 2008 Tråden er ryddet, se reglerne /Furstina (moderator) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2008 #16 Del Skrevet 11. august 2008 Hvordan gikk det TS? Har dere hatt middag enda? Gikk det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 12. august 2008 #17 Del Skrevet 12. august 2008 Nei, ingen middag, og han har sendt et par meldinger, hvor han snakker som om vi skal møtes igjen. Men jeg har da litt mellom ørene og forstår såpass at han spiller et spill. et merkelig spill vil jeg også si. Men det er jo hans tap er det ikke? selvom det er kjedelig og igjen må innse at det er for mange "spillere" ute og går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 12. august 2008 #18 Del Skrevet 12. august 2008 spiller et spill? Hallo, alle damer sitter uansett med de bra kortene i dette spillet, dere har spar ess og spar konge, og kanskje gutten har en kløver tre og ruter to. Uansett så vinner damer dette spillet, fordi at for dere er det slik at dere "velger" hvem dere vil prøve å ligge med, og gutter blir valgt. Men hva blir gutten valgt til? Joda han kan spille om fitte som innsats, men dersom han taper omgangene gang på gang så er han jo uinteressant, og hvem gutt er det som egentlig gidder å spille med de dårlige startkortene alle gutter har? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2008 #19 Del Skrevet 12. august 2008 Nei, ingen middag, og han har sendt et par meldinger, hvor han snakker som om vi skal møtes igjen. Men jeg har da litt mellom ørene og forstår såpass at han spiller et spill. et merkelig spill vil jeg også si. Men det er jo hans tap er det ikke? selvom det er kjedelig og igjen må innse at det er for mange "spillere" ute og går! Nettopp, det er hans tap! Ingen vits å svare på de meldingene hans hvis han ikke foreslår noe konkret... Bare gå videre, du. Han fortjente deg ikke. Men ikke døm alle under en kam. Det finnes mange ærlige, fine gutter der ute. En sånn finner du neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 13. august 2008 #20 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Det er helt klart tydelig at denne trådstarter jenta har ligget med en del "kjekke" og drittsekkertyper som har fått fitte på første kveld, og nå har ombestemt seg til å ta den "morsomme" og "søte" gutten. Selvfølgelig merker denne morsomme søte gutten at trådstarter som åpna kusa si for alle andre gutter plutselig lukker den for sin egen dyds skyld. Det blir som de guttene som står på tivoli og venter på rutsjebanen som aldri kommer. Noe mer frustrende jentetype kan man ikke tenke seg. Endret 14. august 2008 av jolie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå