Gjest trude.lutt Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Gikk på vekten i dag, og ble utrolig deppa! fikk vel sjokk!!!! men det ga meg et tupp i rompa til å begynne! har som mål å gå ned 0,6 kg i uka. Til jul blir det litt over 10 kg! Realistisk? Håper det! er det noen som har noen gode råd/tips?
Gjest Same here... Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Jeg har samme problem som deg, men min plan er å gå ned 1 kg pr måned, dvs. ned 5 kg innen jul. Jeg veier nå 65 kg og er sjokkert etter å ha vært på vekten. Men jeg er glad i mat og spiser ofte og veldig variert, og jeg trener kun moderat (er hygge-trener) 2-3 ganger i uken på et helsestudio, mest kondisjon/stepmaskin, men også litt styrke inne i mellom. Jeg spiser frokost, lunch, mellommåltid og middag, men reiser i jobb av og til og får en del usunne flyplassmiddager og nøtter/chips/sjokolade/vin. Vanskelig å motstå...og vanskelig å trene hardt så svetten siler. Jeg klarer heller ikke å forsyne meg med veldig små porsjoner, da jeg elsker mat. Så...håper det er mulig å miste 5 kg fram mot jul. Jeg tar også i mot tips og råd, og henger meg på deg, trådstarter.
Gina T Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 0,6 kg i uka er realistisk , men det spørs hvor mye du veier i utgangspunktet !
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 0,6 kg i uka er realistisk , men det spørs hvor mye du veier i utgangspunktet ! Eh, ja...og TS sier hun veier 100 kg??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå