Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle gjøre noe med øyebrynene mine, som jeg har vært misfornøyd med ganske lenge. Får liksom ikke til å nappe dem i fin form selv. Derfor tenkte jeg å oppsøke en salong og få nappet dem der. Men så så jeg at de også vokset øyebryn, og da ble jeg litt i tvil om hva jeg skal gjøre... Er det best å nappe slik at jeg ser hvordan jeg skal nappe senere, eller skal jeg vokse dem? Vil bare ha fin form på dem:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tenkte jeg skulle gjøre noe med øyebrynene mine, som jeg har vært misfornøyd med ganske lenge. Får liksom ikke til å nappe dem i fin form selv. Derfor tenkte jeg å oppsøke en salong og få nappet dem der. Men så så jeg at de også vokset øyebryn, og da ble jeg litt i tvil om hva jeg skal gjøre... Er det best å nappe slik at jeg ser hvordan jeg skal nappe senere, eller skal jeg vokse dem? Vil bare ha fin form på dem:)

Jeg vokset mine :)

Ble utrolig fornøyd, og det holdt i en måned, myyye lenger enn det napping gjør!

Så anbefaler deg å vokse dem hos salong, og holde den formen etterpå hjemme med napper :)

Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

Hei!

Jeg anbefaler også voksing. Det er mye mer behagelig enn napping. Men det er verdt å tenke på at om du har mange små lyse hår, er det ikke sikkert voksen klarer å ta dem.

Lykke til :o)

Skrevet

Takk, begge to! Da er det ikke noe tvil hva jeg skal gjøre=D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...