Gjest Gjest Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Tenkte jeg skulle gjøre noe med øyebrynene mine, som jeg har vært misfornøyd med ganske lenge. Får liksom ikke til å nappe dem i fin form selv. Derfor tenkte jeg å oppsøke en salong og få nappet dem der. Men så så jeg at de også vokset øyebryn, og da ble jeg litt i tvil om hva jeg skal gjøre... Er det best å nappe slik at jeg ser hvordan jeg skal nappe senere, eller skal jeg vokse dem? Vil bare ha fin form på dem:)
Frog Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Tenkte jeg skulle gjøre noe med øyebrynene mine, som jeg har vært misfornøyd med ganske lenge. Får liksom ikke til å nappe dem i fin form selv. Derfor tenkte jeg å oppsøke en salong og få nappet dem der. Men så så jeg at de også vokset øyebryn, og da ble jeg litt i tvil om hva jeg skal gjøre... Er det best å nappe slik at jeg ser hvordan jeg skal nappe senere, eller skal jeg vokse dem? Vil bare ha fin form på dem:) Jeg vokset mine Ble utrolig fornøyd, og det holdt i en måned, myyye lenger enn det napping gjør! Så anbefaler deg å vokse dem hos salong, og holde den formen etterpå hjemme med napper
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Hei! Jeg anbefaler også voksing. Det er mye mer behagelig enn napping. Men det er verdt å tenke på at om du har mange små lyse hår, er det ikke sikkert voksen klarer å ta dem. Lykke til :o)
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Takk, begge to! Da er det ikke noe tvil hva jeg skal gjøre=D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå