Gjest Janne18 Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Jeg kunne skrevet side opp og side ned, men jeg gjør det enkelt. Veldig enkelt.. Har vært sammen med en gutt/mann (25 år), han snakket for noen uker siden om å gå fra meg. Da jeg da leste meldingene hans og det sto at han skulle gjøre det den ene kvelden han skulle til meg, ble jeg helt satt ut (Han hadde skrevet det til en kompis) Jeg ble så redd og fortvilet at jeg klarte å gjøre det helt store.. Før han fikk sagt det han skulle si begynte jeg å gråte og sa at jeg var gravid. Han gjorde det i hvert fall ikke slutt den dagen, men merker at ting virkelig ikke er som de skal være nå.. Jeg må jo si at jeg har løyet, men da mister jeg han i hvert fall! Hva skal jeg gjøre?? hvordan skal jeg si det?? Det er 3 uker siden løgnen nå.....Er livredd for å miste han!
Gjest Janne18 TS Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 * Mente å skrive at jeg hadde vært sammen med han i snart 1 år..
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Du sier sannheten og så lar du han være i fred. Idiot. Det er ikke mye rart menn har problemer med å stole på kvinner når de treffer på sånne som deg.
Gjest gjest1 Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 synes du skal si du fikk spontanabort! da er du kvitt løgnen og han går mest sansynlig fra deg. Tenk rasjonellt han er ik noe å samle på hvis han først vil gjøre det slutt for så å utsette det fordi du sa du var gravid! det er ik deg han vil ha da!!! Lykke til
Jade Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 Du får ikke noe lykke til fra meg. Stakkars fyr. Hvis dette representerer hvordan du ellers var i forholdet, er det ikke rart han ville slå opp. Ring han og si sannheten. Si at du snoket i mobilen hans, og at du prøvde å tvinge han til å være med deg ved å late som du var gravid. Håper denne stakkars mannen noensinne klarer å stole på noen igjen!
Gjest Bolledeig Skrevet 3. august 2008 #6 Skrevet 3. august 2008 Tråden er ryddet iht Kvinneguidens regler Bolledeig (mod)
Gjest missLady Skrevet 3. august 2008 #7 Skrevet 3. august 2008 Seriøst! Det her er sinnsykt dårlig gjort! Hva tror du han tenker nå? Sykt egoistisk av deg! Du må fortelle det til han, og la han være! Ja han dumper deg nok, men vil du han skal være sammen med deg når han ikke vil??
Gjest Lily1 Skrevet 3. august 2008 #8 Skrevet 3. august 2008 Tør du ikke si sannheten (noe jeg mener du bør) kan du si at den første testen viste falsk positiv, og at du har tatt en ny graviditetstest, som viste negativ. Men du må gjøre det nå! 3 uker er alt for lang tid, du skulle fortalt ham at du ikke var gravid likevel allerede samme dag eller dagen etter.
Gjest missLady Skrevet 3. august 2008 #9 Skrevet 3. august 2008 Tør du ikke si sannheten (noe jeg mener du bør) kan du si at den første testen viste falsk positiv, og at du har tatt en ny graviditetstest, som viste negativ. Men du må gjøre det nå! 3 uker er alt for lang tid, du skulle fortalt ham at du ikke var gravid likevel allerede samme dag eller dagen etter. Ja, enig! Det var et bedre alternativ enn å si spontanabort! For da vil han tro at det har vært et barn, noe det aldri har vært!
Gjest men Skrevet 3. august 2008 #10 Skrevet 3. august 2008 Er livredd for å miste han! Du, sånn er livet av og til. Vi eier ikke den vi er glad i, og han kan velge å gå sin vei. Å lyve om at han skal bli pappa, noe som er en av de absolutt største omveltninger livet har, for å kontrollere hans handlinger, var en fryktelig ting å gjøre. Er du glad i ham, bør du også ha mye mer respekt for ham enn å behandle ham slik. La ham gå, du lærer å klare deg uten ham til du finner en som virkelig vil ha deg, og ikke venter på en anledning til å gjøre det slutt.
Gjest Janne 18 TS Skrevet 3. august 2008 #11 Skrevet 3. august 2008 Takk for svar. Jeg VET dette var fryktelig gjort av meg, og jeg hadde betalt 1XXXXXX kr for å få det ugjort. Jeg skammer meg. Ting har forverret seg for ddag fikk jeg en telefon fra mamma.Hun hadde visst fått vite av "svigermor" at jeg var gravid og at XXXXX (kjæresten min) var veldig fortvilet. Jeg KAN ikke si at dette var en løgn nå. Han kommer til å skjønne det hvis jeg sier at jeg ikke var det alikevel!? FY F... Jeg har virkelig gjort det store... Jeg er til og med innom tanken om å gjøre meg gravid med en annen som jeg aldri kommer til å se igjen og som aldri skal få vite at jeg ble gravid... Ja, jeg vet jeg er syk.. Men må jo ha en mage som vokser???? Og kanskje han til og mded blir hos meg når vi får en baby sammen..
Gjest men Skrevet 3. august 2008 #12 Skrevet 3. august 2008 Takk for svar. Jeg VET dette var fryktelig gjort av meg, og jeg hadde betalt 1XXXXXX kr for å få det ugjort. Jeg skammer meg. Ting har forverret seg for ddag fikk jeg en telefon fra mamma.Hun hadde visst fått vite av "svigermor" at jeg var gravid og at XXXXX (kjæresten min) var veldig fortvilet. Jeg KAN ikke si at dette var en løgn nå. Han kommer til å skjønne det hvis jeg sier at jeg ikke var det alikevel!? FY F... Jeg har virkelig gjort det store... Jeg er til og med innom tanken om å gjøre meg gravid med en annen som jeg aldri kommer til å se igjen og som aldri skal få vite at jeg ble gravid... Ja, jeg vet jeg er syk.. Men må jo ha en mage som vokser???? Og kanskje han til og mded blir hos meg når vi får en baby sammen.. Stopp dette nå. Enten det er virkelig, eller bare en provokativ tråd.
Gjest Gitte Skrevet 3. august 2008 #13 Skrevet 3. august 2008 Takk for svar. Jeg VET dette var fryktelig gjort av meg, og jeg hadde betalt 1XXXXXX kr for å få det ugjort. Jeg skammer meg. Ting har forverret seg for ddag fikk jeg en telefon fra mamma.Hun hadde visst fått vite av "svigermor" at jeg var gravid og at XXXXX (kjæresten min) var veldig fortvilet. Jeg KAN ikke si at dette var en løgn nå. Han kommer til å skjønne det hvis jeg sier at jeg ikke var det alikevel!? FY F... Jeg har virkelig gjort det store... Jeg er til og med innom tanken om å gjøre meg gravid med en annen som jeg aldri kommer til å se igjen og som aldri skal få vite at jeg ble gravid... Ja, jeg vet jeg er syk.. Men må jo ha en mage som vokser???? Og kanskje han til og mded blir hos meg når vi får en baby sammen.. Du er sjuk. Fortell alle sannheten og skaff deg hjelp.
Gjest missLady Skrevet 3. august 2008 #14 Skrevet 3. august 2008 Seriøst du må fortelle det! Nei han kommer ikke til å bli med deg for alltid pga et barn. Folk med barn skiller seg de også!!
Jade Skrevet 3. august 2008 #15 Skrevet 3. august 2008 Klart du kan si det er en løgn? Hva skal du ellers si? Lyge enda mer? "Gjøre deg gravid"?!? Og hvordan skal du forklare at babyen bruker 10, 11 kanskje 12 måneder på å komme ut? Dessuten er det mange år før du er klar for å bli mor. Du prøver allerede å tvinge en mann til å bli hos deg (som ikke vil ha deg). Ikke bring et uskyldig barn inn i dette tullet også.
vilja Skrevet 3. august 2008 #16 Skrevet 3. august 2008 Du tenker sikkert tanken om hva "svigerfamilien" og din familie tenker om deg om du sier det som det er. Du kan aldri styre eller kontrollere tankene til andre og bør ringe "kjæresten" din med en gang og si at du gjorde som du gjorde fordi du fikk sms om at han skulle gjøre det slutt med deg. Den sms`en som var myntet på kameraten hans. Noen har gjort dette tidligere og det kommer helt sikkert til å hende igjen.
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2008 #17 Skrevet 3. august 2008 Eller si at kontroll hos lege viste negativt og vær glad for det. Siden han går fra deg uansett så trenger ikke du gjøre det værre for deg selv med å innrømme løgn. Hvis du kan leve med deg selv da.
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2008 #19 Skrevet 3. august 2008 synes du skal si du fikk spontanabort! da er du kvitt løgnen og han går mest sansynlig fra deg. Tenk rasjonellt han er ik noe å samle på hvis han først vil gjøre det slutt for så å utsette det fordi du sa du var gravid! det er ik deg han vil ha da!!! Lykke til Dekke over løgnen med enda en løgn? Ikke pokker. Vær ærlig! Du skulle gitt kontrabeskjed så fort som mulig, men nå får du vise at du er voksen nok til å rydde opp etter feilene dine. Ærlig talt.
Gjest Nishiki Skrevet 3. august 2008 #20 Skrevet 3. august 2008 (endret) Jeg synes du skal dra på byen og pule. Bli gravid! Kom igjen! Dette kan bli spennende! Klart jeg ser noen problemer med dette. Du kommer til å gå like lenge gravid som elefanten, men han er mann så han merker det sikkert ikke. Ungen kommer til å ligne på naboen, men hva gjør vel det. Og tenk deg når alle oppdager dette. Da kommer Oprah og gjør deg rik!! Edit:skrivefeil Endret 3. august 2008 av Nishiki
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå