Gjest Gjest Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 jeg har en venn som sier at på en av konsertene til Gorgoroth så hadde de bindt fast to jenter på scenen og satt fyr på dem. De ropte og skreik mens de brandt før de døde men publikikum ropte mer, klappet og lo fordi de trodde det var skuespill Han sier også at de kaster sauehoder på publikum og at de voldtar damer på scenen. Men dette kan vel ikke være sant, eller? Hvorfor sitter dem ikke i fengsel om det er sant? Finner heller ikke noe på internett om det. Han sier at han så det på youtube.
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Man skal nok ikke tro på alt man hører. Det med grisehoder er sant. De har sikkert sex på scenen også, men mishandling av mennesker blir straffet i norge. Dette er bare rykter som eksisterer for å gjøre bandet mer mystisk.
Gjest Lamia Lenis Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Dummeste jeg har hørt. Selvfølgelig er det ikke sant.
Gjest Koala Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Dette høres jo ut som et litt spenstig sceneshow da. Tror jammen jeg skal få med meg en Gorgorothkonsert.
Gjest Sativa Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 Hahahahaha, jepp. De brant nok levende damer.
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2008 #6 Skrevet 4. august 2008 Hvor er det slike rykter kommer i fra, også når folk til og med påstår at de har sett det? Hvorfor lyve og sette ut falske rykter om andre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå