Gjest Misfornøyd kunde Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Flere ganger har jeg opplevd rot og doble trekk ifra min konto hos Postbanken.Jeg har møtt på sure ansatte når jeg har ringt kundeservice for og få de til å rydde opp. Når jeg googlet navnet Postbanken fikk jeg opp denne artkkelen: http://www.p4.no/story.aspx?id=259127 Kan man egentlig stole på en bank som ansetter sånne mennesker? Jeg vurderer å melde ledelsen i denne groteske banken til Forbrukerombudet.
Gjest Gjest_eva_* Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Ja huff og huff for en "grotesk" (!?) bank! Saken du linker til beviser jo virkelig at de har en uærlig og useriøs ledelse... Beklager, men kan bare ikke dy meg, har du hørt uttrykket "skjære alle over en kam" ? Det er selvfølgelig ikke bra at du har opplevd feil i forhold til kontoen din i Postbanken og kanskje har du vært uheldig og møtt på en lite serviceminded kundebehandler, men sånt kan skje overalt! Trenger vel ikke bety at alle som jobber der er uærlige og useriøse? Forøvrig vil jeg bare påpeke at den servicen du får ofte gjenspeiler din egen oppførsel når du tar kontakt med kundeservice. Jeg opplever i allefall at de som jobber på kundeservice straks blir mer serviceminded dersom de ikke blir utskjellt og kjeftet huden full for noe de personlig ikke kan hjelpe for, ikke at jeg beskylder deg for å ha gjort det altså, mener mer generellt. Jeg har vært kunde i postbanken i mange år og er veldig fornøyd med servicen, både ved personlig oppmøte og pr. telefon. Dette er min erfaring, og skjønner selvfølgelig at andre kan ha helt motsatt erfaring, men å kalle det en grotesk bank synes jeg blir lite seriøst fra din side. Hvis det er så ille er det jo bare å bytte bank?
Kornblomst Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Flere ganger har jeg opplevd rot og doble trekk ifra min konto hos Postbanken.Jeg har møtt på sure ansatte når jeg har ringt kundeservice for og få de til å rydde opp. Når jeg googlet navnet Postbanken fikk jeg opp denne artkkelen: http://www.p4.no/story.aspx?id=259127 Kan man egentlig stole på en bank som ansetter sånne mennesker? Jeg vurderer å melde ledelsen i denne groteske banken til Forbrukerombudet. Jeg er kjempefornøyd med Postbanken. Jeg har mange ganger vært i kontakt med kundeservice og må si at jeg hver eneste gang har møtt på blide og hjelpsomme mennesker. Om du har opplevd noe annet lurer jeg på om det har noe med din egen måte å være på. Ringer du for å kjefte og true med forbrukerombud el., er det nok ikke så enkelt å være blid. Det har skjedd en sjelden gang at det har blitt dobbeltkjøring, men dette har blitt rettet opp raskt uten at jeg måtte kontakte banken (ble belastet dobbelt en natt og dette var rettet innen kl 09 påfølgende morgen). Jeg har opplevd tilvarende dobbeltkjøring i andre banker også, så det at dette er noe enestående for Postbanken stemmer ikke. Dessuten får du det til å høres ut som disse dobbelttrekkene er noe som skjer rett som det er, noe som ikke samsvarer med virkeligheten. Det er ikke det at du har fått samme beløp både som bokført og reservert? I tilfelle vil jo reservasjonen falle bort i løpet av kort tid uansett. Dette er noe jeg flere ganger har opplevd i andre banken også. Saken du linker til kunne ha vært i hvilken som helst bank. Utro ansatte vil vi dessverre kunne finne i alle bedrifter. Selv om en sjekker en person grundig på forhånd vil en ikke kunne gardere seg 100% mot at denne personen en gang i fremtiden vil kunne finne på noe galt. Jeg lurer virkelig på hva du har tenkt å oppnå med å melde Postbanken til forbrukerombudet for dette. Da tror jeg du i samme slengen må ta med de andre bankene også.
Gjest Gammel kunde Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Jeg har vært kunde i Postbanken i 20 år nå og har enda ikke opplevd dobbelttrekk. Varierende service har jeg derimot opplevd men det har jeg også opplevd andre steder så Postbanken skiller seg ikke nevneverdig ut på det området.
Gjest fornøyd kunde Skrevet 4. august 2008 #5 Skrevet 4. august 2008 Jeg har vært kunde siden jeg var 17 (og er nå en gammel dame på 32 ) og har hele tiden vært fornøyd. Jeg har aldri opplevd noe rot og når jeg har trengt hjelp, har jeg møtt hyggelige folk hos kunderservice.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå