Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Louise23
Skrevet

Vi hadde vært sammen i 5 år, lykkelig forlovet de 2 siste, og har ei lita jente på snart 1 år. Stort bryllup ble arrangert for 2 muker siden da vi elsket hverandre mer enn noen gang. Vi var så lykkelige! På bryllupsfesten fikk alle en del innabords og vi danset og hadde det gøy. Plutselig skulle min mann (rart å kunne kalle han det) en tur på toalettet. Det tok lang tid før han kom tilbake så jeg gikk for å se etter han. Jeg gikk til toalettene for å sjekke om han kunne være der og hørte rare lyder derfra. Stønning fra to personer.. Stønning som i nytelsesstønning. Jeg tenkte at han måtte ha gått et annet sted, men måtte på do selv, så jeg sto å ventet der. Ut fra toalettet kom min mann med en dame.

Da han så meg sa han: "hva gjør du her??"

HVA FAEN? Hva jeg gjør her? Jeg trodde jeg var der for å feire bryllupet vårt!

Jeg slo til han i ansiktet og løp gråtende ut fra lokalet. Jeg har ikke snakket med han siden. (det har nå gått 2 uker).

Fikk en melding av damen han var på toalettet med "det var ikke som du trodde altså" Jeg svarte henne ikke. Hva var det da liksom??? Jeg er helt knust. Helt målløs! Har tilbragt disste to ukene hjemme hos mamma sammen med den lille jenten min. Snart må jeg jo svare når han ringer. Men jeg klarer ikke snakke med han! Og i hvert fall ikke se han.

På en annen måte kan jeg ikke tenke meg et liv uten han..

Hva skal jeg gjøre? Jeg trenger sårt synspunkter og råd fra dere...:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har jeg vanskelig for å tro på! Ingen er vel utro i sitt eget bryllup, også så åpenlyst da.

Men om det er sant, du har vel ikke tenkt å fortsette å være gift med en fyr som er utro i bryllupet???

Skrevet

mitt tips er å snakke med han , og høre om han kan forklare seg!

Skrevet
Dette har jeg vanskelig for å tro på! Ingen er vel utro i sitt eget bryllup, også så åpenlyst da.

Men om det er sant, du har vel ikke tenkt å fortsette å være gift med en fyr som er utro i bryllupet???

Hva slags skjermet beskyttet liv har du levd? Selvsagt finnes det folk som har vært utro i sitt eget bryllup...

Skrevet

Jeg har faktisk opplevd dette i familien, så ja, det er mulig :fnise:

Skrevet

Uffameg, det høres jo helt utrolig ut! Nei, dette kan du bare ikke fortsette. Da er man jommen en kald fisk om man har seg på do med en annen i sitt eget bryllup!!!! Du kan jo umulig ha tillit til fyren igjen noen gang senere.

Herregud. Dust! Litt teit enkli at det ikke skjedde uka før i stedet, så slapp du gå igjennom bryllupet. Får du det annulert det eller?

For du skjønner det at du ikke kan gå tilbake?

Skrevet (endret)

Det er det sykeste!!..

Jeg er vel av den typen som mener det meste er mulig å tilgi, men dette hadde jeg aldri klart å tilgi!

Og hvilken ydmykelse han har utsatt deg for! Huff!

Håper du klarer å se fremover og at du har noen å snakke med. Ikke steng dette inni deg!

Endret av Marc Spector
Skrevet

Dette trodde jeg også var et tulle innlegg, men blir satt ut av at det er flere som har pplevd dette.

-At det går an!

Det finnes flere fisk i havet ts. Aldri ta han tilbake for noe. Du kommer aldri til å stole på han. Mulig de to på toalettet så på det som siste sprell før ekteskapet. Men mener ikke å rettferdiggjøre det. Synes det er helt forkastelig.

-Han og familen hans må skjemmes noe grønnj......

_Jeg hadde følt meg helt idiotisk om jeg hadde kommet ut for noe slikt.

Kjøle geier!!!!!! "riste på hodet av forskrekkelse"

Skrevet

Fytti grisen! :overrasket:

Hva mener hun at en sånn sms skal fikse opp i da? Det var ikke som du tror nei... Neivel? Hva med å forklare hva som egentlig skjedde i stedet for å bare skrive noe sånt. Det er helt tydelig at det var akkurat som du trodde.

Få annulert bryllupet raskest mulig (hvis det går), og send bryllupsgavene i retur, med en beklagelse der du skriver at bryllupet blir dessverre annulert fordi brudgommen var utro med XX på bryllupsfesten. Det fortjener de begge to!

Skrevet

Du burde nok snakke med han, selv om det er vondt.

Skrevet

Hadde aldri snakket med dette "mennesket" igjen, synes det motbydelig. vedkommende må mangle evner, vær glad du er kvitt han.

Skrevet

Fyyyyyyy f#&%!!!!!!!!!!!!! ER DET MULIG!!??????? Blir helt sjokkert når jeg leser hva du skriver.... Å være utro er liksom ikke noe man skal gjøre uansett, men i tillegg å være utro den dagen dere gifter dere, på deres egen bryllupsfest, noe så respektløs!!!

Egentlig blir jeg bare helt stum og tom for ord, kan ikke fatte at noen kan gjøre dette.... Man skal jo kunne minnes bryllupet sitt som en av de lykkeligste dagene i sitt liv.

Skjønner at det er lett for meg å si dette og vanskelig for deg og gjennomføre. Men fyren fortjener deg virkelig ikke!!! Få bryllupet annulert og drittsekken ut av livet ditt.....

Men uansett er jeg vel enig i at du snart bør prate med han...

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

:overrasket:

Jeg hadde ALDRI tatt ham tilbake, og jeg som deg hadde hatt store problemer med å snakke med ham. Samtidig, hvis dette var min kjære, hadde jeg nok vært revet i to pga alle følelsene som alltid har vært der. For en fryktelig situasjon! Når det kommer til denne "damen" som han var der med, tror jeg nok hun hadde anstrengt seg en smule mer i forhold til å forklare hva som skjedde hvis det var helt uskyldig og det ikke var noe på gang der inne.

Du burde nok snakke med mannen, i det minste fordi dere har et liv bak dere sammen og mange ting som helt sikkert må ordnes opp i. Og, kanskje han har noe å si som er viktig, vær en større person enn ham og gi han en sjanse til å forklare ting. Om ikke annet, så vil du kanskje få et bedre overblikk i situasjonen, og du får muligheten til å slenge på telefonrøret eller slamre døren i ansiktet på ham hvis det er dette du trenger. Jeg vet ikke jeg.. Bare at jeg tror du vil ha det bedre med deg selv hvis du klarer å ta litt kontroll over situasjonen.

Tenker på deg i allefall, og føler med deg :troest:

Gjest lucy d-.-b
Skrevet

Og, enig med andre her, annulering er viktig, hvis ikke blir det mange lange runder senere. Og derfor, kanskje desto viktigere å snakke med ham raskt? Hvis det er dette du vil.

Gjest Mefølelse
Skrevet

Dette er helt grusomt, forferdelig, smakløst, hjerterått. Det må ha vært et mareritt.

Lever separasjonspapirer til fylkesmannen. Det gir det et år å tenke på det, men da har du i hvert fall startet prosessen med å gå fra ham hvis du ønsker det. Det er klart du må snakke med ham snart, men jeg skjønner det godt hvis du ikke klarer å fortsette ekteskapet.

Lykke til! :klem:

Gjest Mefølelse
Skrevet
Og, enig med andre her, annulering er viktig, hvis ikke blir det mange lange runder senere. Og derfor, kanskje desto viktigere å snakke med ham raskt? Hvis det er dette du vil.

Ifølge norsk lov tror jeg annullering bare er mulig ved tvangsekteskap. Det er nok ikke fullt så lett å annullere ekteskap her som i USA, tror jeg... Det må nok vanlig skilsmisse til.

Skrevet

Annuler!!!

Lykke til videre :roser:

Skrevet

Å hjelpe meg for en grusom opplevelse!

Jeg hadde ikke greid å tilgi dette.

Men hør hva han har å si, det kan jo være interressant om ikke annet.

Og den sms'en var jo helt tåpelig.

Lykke til. Synes synd på deg!

:klemmer:

Skrevet
Ifølge norsk lov tror jeg annullering bare er mulig ved tvangsekteskap. Det er nok ikke fullt så lett å annullere ekteskap her som i USA, tror jeg... Det må nok vanlig skilsmisse til.

Ganske sikkert på at man får annulert giftemålet i løpet av det første året her i norge. Har man derimot vært gift mer enn ett år, må det et års separajon og skilsmisse til.

Gjest missLady
Skrevet

At det er mulig!! En ting er å tilgi utroskap etter maaange år som gift. Men utro på bryllupsdagen, det kan da umulig tilgis, jeg hadde iallefall ALDRI klart det!!

Huff, skikkelig trist...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...