Gå til innhold

Nu skinn sola!

Anbefalte innlegg

Gjest Starya
Skrevet

Okei, nu e dæ faktisk sol her. Kainn sei deinn e ætterlengta, ja!

Men nu vill eg hør. Ka hoill dåkk på mæ på frie sommerdaga når rægne hølja ner? E dæ monopol så e tengen, eller har dåkker nåkka bedre å ta dåkk tel?

Dåkker så svara må gjærne svar på dialækt, altså... :briller:

Videoannonse
Annonse
Gjest Embla s
Skrevet

Næi va jæi jør.... vet ikke helt jæi. Fjaser på KG å sånn kansche (fyf det ser ut som jeg er driting jo :o ).

Spiller ikke monopol i allfall - klarer værken å vinne eller tape :roll: De' ække så lett å få til uavjort i monopol..

En du da, Starya - va jør du?

(klarer ikke å skrive mer jeg, det føles helt far out)!!! :ler:

Skrevet

E det dårlig vær, så kosa vi oss inne. Ser en film eller nåkka sånt. Laga god mat, læs bok, sett på kg osv. Fridagan vårres e hælga, så da e det tid førr å slapp av og lad opp batterian før næste arbeidsuke. Det e vel åsså pærfækt førr litt husarbeid hves det hølja ned ute, e det ikke?

Skrevet

Farsken korr e sjlit me å les sa innleggan dokkers... :ler:

E hate rægnvær å monopol spælle e hæll issje.

Framfær kg-sjærmen sitt e uavhengi av ka vær det e...

I dag ha det vært sjikkeli fint vær, så deffør ha vi grilla for første gang i år. :P

Ælles tyssje e de e førrfærdli vanskli å skriv slike dialækt-innlegg...

Åsså sjer det ganske mæsjkli ut å...

Hørres iværtfall ber ut enn det sjer ut... :o

Skrevet
:ler: *slite slite* Skrive på dialekt..dåårlig idè hvis man ikke skriver med noen som har samme dialekt.
Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Eg ælska rægn, så eg tar meg gjærnna en tur ut, og lev eillers stort sett som normalt. Det e nåkka spesielt me å vær ute i regnet å bli litt våt, førr så å komm inn i varmen, ta seg en go og varm dusj, å ætterpå kos seg me en kopp kakao eiller te!

Ok, Starya.. vi e ikkje heilt fra samme område, det ser eg nu :ler2:

Skrevet

Dere er nå noon snålingær!!

Men, ærru menær me ræin?

Her ærre sol, sol å atter SOOOOL

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, å nu va sola borte igjænn, bære masse gråe skya nu. En dag me sol, jaja, det va nu litt.

Når det rægna hoill æ mæ helst ijnne. Har ikkje rægnbokse så vess æ fær ut bli det en våt fornøyelse. Å rægnklær e klammt og ækkelt. Vess æ e ijnne sørfa æ på internætt, ser på TV eller prøva å få gjort nå husarbei å æksamenslæsing.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...