Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2002 #1 Del Skrevet 24. februar 2002 Lurer på om det er noen som vet om det er vanskeligere å bli gravid med andre mann? Med første mann gikk det på første forsøk men ikke denne gangen. Er det fordi det er andre mann og jeg har allerede vært gravid? At en graviditet gjør slik at det blir vanskeligere med neste mann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissie Skrevet 24. februar 2002 #2 Del Skrevet 24. februar 2002 Jeg vet ikke om det er verre med andre mann. Det jeg vet er at jo eldre vi blir (over 20 år) jo lengre tid kan det ta før man blir gravid. Har man gått på p-piller kan det også ta litt lengre tid før man blir gravid.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bobla Skrevet 24. februar 2002 #3 Del Skrevet 24. februar 2002 Vi prøvde nærmere et år for å få nr 1, nr 2 gikk på første forsøk. Så jeg tror ikke det har noe å si. Nr 3 fikk vi klaff på etter 3 forsøk. Vær tålmodig og lykke til. Hilsen Bobla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2002 #4 Del Skrevet 24. februar 2002 Med første mann var jeg 16 år da jeg ble gravid og nå er jeg 22 år. Har ikke gått på noen p-piller før. Dette er kun 2 prøvemnd men jeg er så uttovmodig:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyanna Skrevet 25. februar 2002 #5 Del Skrevet 25. februar 2002 Sjansene for å bli gravid er hver måned ca. 25% (litt høyere når du er yngre, litt lavere når du er eldre). Sammenlign det med å trille en terning i ludo. Noen ganger triller du 6 og kommer "ut" på første forsøk, andre ganger må man stå og trille en stund. Det er bare tilfeldigheter. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 26. februar 2002 #6 Del Skrevet 26. februar 2002 kan være din nye mann har problemer m sædkvaliteten sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyanna Skrevet 26. februar 2002 #7 Del Skrevet 26. februar 2002 Hvis jeg forstod det riktig så har dere prøvd i to måneder? Da er det iallefall ingen grunn til å bekymre seg om sædkvalitet eller annet! Som sagt: Det er som å trille en terning.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2002 #8 Del Skrevet 26. februar 2002 Tror ikke han har problemmer med sæden (som vi vet om da) Vi klarte jo det på første forsøk med førstemann... Men det har vel kanskje med at jeg var ung,er jo 5 år siden nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne Skrevet 28. februar 2002 #9 Del Skrevet 28. februar 2002 Utifra spørsmålet ditt hørtes det ut som om du nå har en ny mann. Jeg skjønner nå at det ikke var det du mente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2002 #10 Del Skrevet 28. februar 2002 Jeg skrev kanskje litt rart i første innlegg. Jeg er sammen med barnefaren til det første barnet mitt,har ikke fått noe ny mann:) Jeg lurte på om det var vanskelig å bli gravid med det andre barnet,enn med det første barnet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå