Marlene82 Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Vi har en gammel stygg skinn-sofa i kjellerstua. Og det blir ikke noen ny med det første. Bare lurte på om noen vet åssen det er med møbeltrekk på skinn? Om det bare vil skli? Eller andre forslag til hva jeg kan finne på?!
happyhappy Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Oppsøk "møbel-tapetserer". De utfører utskiftninger og trekker om slik som du ønsker det.
Marlene82 Skrevet 3. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2008 (endret) Oppsøk "møbel-tapetserer". De utfører utskiftninger og trekker om slik som du ønsker det. noen som vet om sånt er dyrt? Endret 3. august 2008 av Marlene82
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Ja, det er spinndyrt. Jeg sjekke prisen for å trekke om 1 stol jeg hadde arvet og den stolen ville da kommet på ca. 3-5 tusen kroner ..
pittie Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 Hvis du kjøper slikt formsydd møbeltrekk tror jeg det vil holde litt ihvertfall, evt se om du finner et slags anti-gli uten mønster som du kan sy/feste på.
Marlene82 Skrevet 4. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. august 2008 Hvis du kjøper slikt formsydd møbeltrekk tror jeg det vil holde litt ihvertfall, evt se om du finner et slags anti-gli uten mønster som du kan sy/feste på. Det var lurt:) Takk for tipset:)
Gjest Imgrid Skrevet 27. august 2008 #7 Skrevet 27. august 2008 Vi har en gammel stygg skinn-sofa i kjellerstua. Og det blir ikke noen ny med det første. Bare lurte på om noen vet åssen det er med møbeltrekk på skinn? Om det bare vil skli? Eller andre forslag til hva jeg kan finne på?! Hei Hvis du googler på Glitone Autospa, de har meget bra skinnprodukter. Så lenge det ikke er hull i skinnet, tror jeg du kan få en "ny" sofa for litt over 500 kroner. Vi er veldig fornøyde lukter godt også.
pittie Skrevet 27. august 2008 #8 Skrevet 27. august 2008 Med mindre TS har en gammelrosa sofa fra 80 tallet da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå