Gå til innhold

Hanhar snart bursdag

Gjest Gjest_Belinda_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Belinda_*

Ja, jeg har da opprettet en tråd her om hvor dritt jeg var mot en jeg datet før. Fikk masse råd om å holde meg unna og respektere ønsket hans om å la han være. Det er forsåvidt greit, og jeg har tenkt å holde meg helt unna. Etter bursdagen hans. Han har bursdag om litt over 2 uker, og vil bare gjøre èn siste ting før jeg backer helt ut.

Betyr at jeg skal la han være i 2 uker nå, og i tiden fremover.

Jeg vil ikke prøve på noe som helst, bare vise han at han betyr masse til tross for alt som har skjedd, og at det vi hadde betydde like mye for meg som for han.

Har da tenkt å samle alle samtalene våre som jeg har spart på, i en slags collage. Men problemet, er at om den blir stor, så blir det vanskelig å levere den. Vil ikke at han skal trenge å se meg, så jeg bør kanskje ikke gi noe til han personlig. Kanskje være litt klisje og brenne en CD med sanger som har betydd noe for tiden sammen? Jeg har kun ett bilde av oss to sammen og det vil jeg gjerne ha med...jeg vil bare ha flere forslag, selvom mange av dere sikkert er imot det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Purple Haze

Jeg bare lurer på hvorfor du vil gjøre dette?

Hvis du snur situasjonen på hodet, og tenker deg i hans sko, ville du satt pris på å fått en sånn gave?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner en som fikk gaver og mail fra ekser på bursdagen sin. Han syntes det var vanskelig. Han ville helst ikke ha verken gaver eller mail fra dem, men han ville ikke såre dem. Derfor var han høflig. Takket for gave og svarte på mail. For han var det ikke positivt i det hele tatt.

Hvis du absolutt vil gratulere han med dagen synes jeg du bare skal sende en upersonlig "gratulerer med dagen" melding. Da kan han bare svare "takk", eller han trenger ikke å svare i det hele tatt hvis han ikke ønsker det. Samtidig gir det han en mulighet til å sende spørsmål tilbake hvis han ønsker mer kontakt med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missLady

Jeg synes du skal holde deg unna han! La nå han være i fred, du har såret han nok!

Jeg hadde ikke satt pris på om en x som hadde behandlet meg like ille som du behandlet han hadde gitt meg en slik gave. Det er jo en påmindelse på deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...