lille_lam Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Hei, Jeg vurdere å vokse meg på Afroditeklinikken i Oslo og lurer på om det er noen her som har erfaringe med denne klinikken? http://www.afroditeklinikken.no/index.htm Er de flinke med voksingen? Og hvordan er personalet/servicen? Jeg har litt sensetiv hud så det er viktig at voksningen blir gjort proft og ordentlig..
:-) anna Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Har vært der mange ganger og er veldig fornøyd. Hun jeg brukte mest slutta etter en stund, men jeg har brukt andre også, og de har også vært veldig flinke og proffe. Anbefales.
tante fiolett Skrevet 4. august 2008 #3 Skrevet 4. august 2008 Jeg har vært der noen ganger tidligere, men går aldri dit igjen. Slurvete, dårlig service, lite proffe - det er i alle fall min erfaring. Jeg har kun prøvd hudpleie der, ikke voksing, så er jo mulig de er bedre på det. Det er mange svært unge medarbeidere, og virker som utskiftningen er veldig stor. Det finnes flere tråder her inne på forumet om Afroditeklinikken, så du kan lese andre synspunkt der.
LadyInRed Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 de har to klinikker, en i sentrum og en på torshov. i sentrum: har vært lite fornøyd med ansiktsbehandlingene der (vært der et par ganger). mulig jeg ikke har vært heldig med den som behandlet meg, men går uansett ikke dit igjen for hudpleiebehandlinger. men har vært strålende fornøyd med voksing av leggene fordi de har vært veldig nøye og fått med alt! de er forøvrig nokså rimelige når det gjelder voksing. på torshov: har bare vært til pedikyr her, og det har vært veldig bra. forøvrig synes jeg denne salongen (nyåpnet) er mye finere, så jeg kommer nok til å begynne å vokse leggene her istedet. så skal du til voksing, kan jeg altså anbefale det
Gjest Lenni Skrevet 16. juli 2009 #5 Skrevet 16. juli 2009 Jeg var og tok brasiliansk, legger og lår hos oslo, den i sentrum... ikke bra, hu fikk ikke med seg alt, og de ''sier'' på nettsiden at de ikke bruker den samme pinnegreia i voksen 2 ganger, de gjorde hu. brukte en sånn kniv ellerno, eller brevåpner.. hu var ikke noe flink.. ALDRI dra til sentrum.. ikke flinke i det hele tatt.. herrigud.. blir så sinna
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2009 #6 Skrevet 28. juli 2009 Hadde samme opplevelse på Torshov. Fikk ikke følelsen av at det var spesielt hygenisk og det gikk veeeeldig fort. Vel hjemme oppdaget jeg at det nesten ikke var forsvunnet hår under den voksinga. Men med tanke på at hun satte tilbake spatelen hun brukte på meg i voksen og ikke viste tegn til å skulle bytte den før neste kunde så bør jeg vel være glad for at jeg slapp sykdommer?! Prøv heller Karl Johan hud og kroppspleie, de er ihvertfall jeg kjempefornøyd med - nøye, hygeniske og ikke veldig dyre.
tante fiolett Skrevet 6. august 2009 #7 Skrevet 6. august 2009 Nå har jeg også prøvd voksing på salongen i sentrum, og erfaringen ble den samme: dårlig. Jeg vokset armhulene, og sa fra om at jeg hadde på meg deodorant. Hun som vokset meg, renset ikke huden først, bare smurte voksen rett på huden, noe som gjorde at huden ble veldig, veldig irritert etterpå. Etter at hun hadde vokset, helte hun noe olje i hendene mine, som jeg selv skulle smøre på huden som var vokset. Merkelig, og ikke akkurat hygienisk. Da jeg kom hjem så jeg at det var masse hår hun ikke hadde fått med, som jeg selv måtte nappe ut med pinsett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå