Gjest Gjest_Guro_* Skrevet 2. august 2008 #1 Del Skrevet 2. august 2008 Det har seg slik at jeg er superforelsket i en gutt. Vi har det kjempefint sammen (nei, vi er ikke kjærester), og jeg blir rett og slett glad av å være sammen med han. Men saken er den at når jeg hører (eller innbiller meg at jeg hører) noe om han og andre jenter blir dagen min rett og slett ødelagt. Den faller i grus. Jeg tenker at jeg vil bytte skole, at han hater meg, og alt som verre er. Grunnen til dette, tenker jeg, er at han faktisk gir uttrykk for at han liker meg også (iallefall slik jeg oppfatter det, mulig at jeg innbiller meg ting). Vi har det jo så fint sammen, men vi er liksom bare på vennestadiet, og neimen om jeg aner om det noen gang vil bli noe mer. Vi flørter jo som bare det (tror jeg?). Er det slik at det kan være bare min oppfatning at vi flørter? Et annet problem er at han blir helt annerledes når vi er sammen med andre mennesker. Oppfører seg ikke som den gode gutten jeg kjenner. Hvorfor er gutter slike kompliserte vesen?!?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 3. august 2008 #2 Del Skrevet 3. august 2008 Hvorfor er gutter slike kompliserte vesen?!?!?! Hadde jeg bare vist det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2008 #3 Del Skrevet 3. august 2008 Det har seg slik at jeg er superforelsket i en gutt. Vi har det kjempefint sammen (nei, vi er ikke kjærester), og jeg blir rett og slett glad av å være sammen med han. Men saken er den at når jeg hører (eller innbiller meg at jeg hører) noe om han og andre jenter blir dagen min rett og slett ødelagt. Den faller i grus. Jeg tenker at jeg vil bytte skole, at han hater meg, og alt som verre er. Grunnen til dette, tenker jeg, er at han faktisk gir uttrykk for at han liker meg også (iallefall slik jeg oppfatter det, mulig at jeg innbiller meg ting). Vi har det jo så fint sammen, men vi er liksom bare på vennestadiet, og neimen om jeg aner om det noen gang vil bli noe mer. Vi flørter jo som bare det (tror jeg?). Er det slik at det kan være bare min oppfatning at vi flørter? Et annet problem er at han blir helt annerledes når vi er sammen med andre mennesker. Oppfører seg ikke som den gode gutten jeg kjenner. Hvorfor er gutter slike kompliserte vesen?!?!?! Whoa, jeg ble sliten bare av å lese det der. Og du høres da ikke så rent lite komplisert ut selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 3. august 2008 #4 Del Skrevet 3. august 2008 Si det rett ut da, kvinne. Nytter ikke gå rundt å late som om alt er bare flotters som venner, da får han jo ikke vite at du er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Guro_* Skrevet 5. august 2008 #5 Del Skrevet 5. august 2008 Whoa, jeg ble sliten bare av å lese det der. Og du høres da ikke så rent lite komplisert ut selv Neinei, jeg er ikke komplisert. Jeg vet hva jeg vil, jeg vil ho ha han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Guro_* Skrevet 5. august 2008 #6 Del Skrevet 5. august 2008 Si det rett ut da, kvinne. Nytter ikke gå rundt å late som om alt er bare flotters som venner, da får han jo ikke vite at du er interessert. Jeg tør jo ikke det. Jeg vil ho heller ha han som venn, enn å ikke ha han i livet mitt i det heletatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 5. august 2008 #7 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg tør jo ikke det. Jeg vil ho heller ha han som venn, enn å ikke ha han i livet mitt i det heletatt. Nei daså, er ditt valg =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 5. august 2008 #8 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg tør jo ikke det. Jeg vil ho heller ha han som venn, enn å ikke ha han i livet mitt i det heletatt. Åja? Men saken er den at når jeg hører (eller innbiller meg at jeg hører) noe om han og andre jenter blir dagen min rett og slett ødelagt. Den faller i grus. Jeg tenker at jeg vil bytte skole, at han hater meg, og alt som verre er. Hvis han får seg en søt kjæreste (som ikke er deg) vil du da fortsatt heller ha han i livet ditt som en venn enn ikke å ha ham i livet ditt i det hele tatt? Eller ville du forbannet deg selv fordi du ikke hoppet i det og satset? Hvis du er så forelska så er vel en bitteliten mulighet for at det kan bli dere verdt å satse ganske mye for eller? Lykke til! Og: Hvis dere har en spesiell kjemi dere imellom tviler jeg på at det er ensidig. Det er ikke sikkert han definerer det som kjærlighet, men tenk om han gjør det men gir deg opp fordi han tror at du bare vil være kompis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Guro_* Skrevet 5. august 2008 #9 Del Skrevet 5. august 2008 Åja? Hvis han får seg en søt kjæreste (som ikke er deg) vil du da fortsatt heller ha han i livet ditt som en venn enn ikke å ha ham i livet ditt i det hele tatt? Eller ville du forbannet deg selv fordi du ikke hoppet i det og satset? Hvis du er så forelska så er vel en bitteliten mulighet for at det kan bli dere verdt å satse ganske mye for eller? Lykke til! Og: Hvis dere har en spesiell kjemi dere imellom tviler jeg på at det er ensidig. Det er ikke sikkert han definerer det som kjærlighet, men tenk om han gjør det men gir deg opp fordi han tror at du bare vil være kompis? Du har et poeng. Du har mange poeng! Jeg ville nok fortsatt ha ham i livet mitt. Og ja, det er jo verdt å satse ganske mye for det. Men så er det dette med selvtilliten som ikke er på topp, og jeg aner jo ikke hvordan han vil reagere. Jeg må slutte å være slik en reddhare! Jeg taper jo bare på det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 5. august 2008 #10 Del Skrevet 5. august 2008 Nettopp! Med mindre det å fortelle hva du føler gjør at du samtidig blir en stalker så er det ikke så veldig belastende for en gutt/mann å få vite at noen syns han er toppen av kransekaka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Guro_* Skrevet 6. august 2008 #11 Del Skrevet 6. august 2008 Nettopp! Med mindre det å fortelle hva du føler gjør at du samtidig blir en stalker så er det ikke så veldig belastende for en gutt/mann å få vite at noen syns han er toppen av kransekaka? Jeg vet ikke om denne gutten vil finne det positivt å være toppen av kransekaken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 6. august 2008 #12 Del Skrevet 6. august 2008 Neinei, jeg er ikke komplisert. Jeg vet hva jeg vil, jeg vil ho ha han! Vet han at du vil ha han da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Guro_* Skrevet 7. august 2008 #13 Del Skrevet 7. august 2008 Vet han at du vil ha han da?? Jeg har ikke fortalt han det, men han burde ha skjønt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neloc Skrevet 10. august 2008 #14 Del Skrevet 10. august 2008 han tenker sikkert det samme some deg. og er redd for a miste deg som venn. si noe som : det er så morro å være sammen med deg, kanskje vi skulle være litt gærne å gå på en deit en gang? som i helga kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå