Gå til innhold

Christian Bale

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste trådstarters innlegg, fikk hakeslepp.

Så ble jeg bare forbanna.

HvA I HELVETE??!? Nå er det 112% sikkert at jeg IKKE kommer til å fare mer på kvinneguiden ihvertfall. HERREGUD! Er det slikt dere dømmer menn etter? Er det sånn dere tenker? For noen patetiske, tomme mennesker dere er. Åh så GODT det skal bli å komme seg vekk herifra. Fyttisatan. Hvordan Christian Bale, som forøvrig gir en god faen i alle sammen her på forum, ser ut har vel ikke en dritt å si for noen av dere, og det bør det ikke heller.

I see your TRUUUUE COLORS...shining through...I see your TRUUUE COLORS.... and thats why I love you....

Takk for meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Estetisk sett er han ikke særlig pen. Han har stygg nese f.eks.

Men hadde han passert meg på gaten hadde jeg nok snudd meg etter ham. Men dette skyldes bare at norske menn generelt sjeldent er noe å se på, så alt over gjennomsnittet av den norske mann er vel verdt en titt.

Apropo, så denna litt seint. Føler for å kommentere den og, så jeg virkelig kan gå med ett smell.

Dette er problemet med unge, norske jenter idag. Fuck it all, jeg gidder ikke å spare på noe nå. Her kommer bøtta med gallesyre jeg har gått og spart på de siste 3 månedene.

Norske jenter ser så forjævlig bra ut. Har du tatt deg en tur på Karl Johan? Uansett hvor du snur deg er det flotte jenter med langt hår, kort hår, former i alle fasonger og høyder. Ser ut som noen vandrendre fruktfat alle sammen, så fine dere er. Og så jævla pill råtne inni! Av en eller annen merkelig grunn har dere fått det for dere at pga deres Gudsbenådete utseendet kan dere kreve hva faen dere vil, og da er plutselig ikke norske menn bra nok for dere. Så da stikker dere til Spa-nia eller Italia og puler rundt istedet. Whatever. Ja, jeg drar alle under en kam nå, fordi jeg er sur!! Vet dere hva, jeg har funnet meg en helt ny legning: Aseksuell! Jeg nekter å ha noe med sex å gjøre! Pga møkkakjerringer som går rundt med sånne forbanna Se og Hør tanker i hue! "Hva syns du om utseendet til Christian Bale?"

Christian Bale er lykkelig gift og syns sansynligvis at folk som tenker sånn er litt rare. Han har forhåpentligvis fugleperspektiv på det hele og ler litt tørt inni seg hver gang noen påpeker utseendet hans på den ene eller andre måten. OG WHATEVER!!!! IKKE VIKTIG!!! Neste.

Alt handler om det kjødelige her på forum, i samfunnet, det jævla samfunnet som ingen kan beskrive engang. Hva faen er det for noe? En bunch med folk som klynger seg sammen i en storby, besatt av tanken på å leve evig eller å ha mest mulig ting når du dør! Eller er det bare alle bygningene på avstand fra flyene deres på vei til nettop Spa-nia og Italia? Noen kommer til å lage en festlig punchline ut av det her, og da håper jeg dere ler ræva av dere. Jens Bjørneboe hadde snudd seg i graven. Alt handler om å gå rundt i tåkekåthet og jage etter den neste orgasmen, nirvana i femten minutter også - gratulerer, du må begynne på nytt. Den vestlige, hvites religion handler bare om ytterligere tilfredstillelse mentalt og seksuelt men ikke en jævla sjel på dette forumet veit en dritt om hva spirituell displin eller gleder uten personlig gevinst er for noe. Ingen! Jeg er aseksuell fordi jeg nekter å ha noe med det media lærer dere idag å gjøre. Dere fortsetter jo bare å lære hverandre det, også har man det gående i all evighet. Jeg har ikke sett på Tv siden jeg var 15 år og jeg nekter å betale lisens fordi det eneste som vises på den jævla boksen er uansett bare nakenhet og dyr som blir lemlestet. Hva slags underholdning er det? Er det ikke litt sykt at noen i det hele tatt kan definere det som underholdning?

Hele spindelvevet holdes gående pga kjernen, som ligger i utsagnet til gjest_kristin ovenfor og så lenge dere tenker sånn kommer dere aldri unna. Det er hele essensen av typisk hvit sosialisering; forbanna overfladisk, poengløs og totalt blottet for tradisjonell Intelligenskvotiens. Drøm dere vekk, for all, og vær min gjest når dere oppdager hvor KJIPE dere er når dere blir 50, 60 år. Jeg blir bare så forbanna rasende når jeg får det bevist nok en gang at mine mørkeste frykter blir realister på sånne idiotiske nettsider som det her. Kanskje dere syns norske menn er stygge, men JEG syns norske kvinner er temmelig blaserte, pill råtne og uhm...dønn kjedelige fordi dere stort ikke kan snakke om noe annet enn hvordan dere har blitt tilfredstilt på den ene eller andre måten de siste to ukene. Om dere ikke har blitt det, klager dere over dette istedet. Hipp Hurra.

Skrevet
Jeg aner ikke hvor langt du kan strekke tankekapasiteten din, du ginepetter ovenfor. Men jeg vil anta at de fleste klarer tenke seg at en Hollywoodbasert film burde klare oppdrive en mannlig skuespiller som er både dyktig OG pen. Det kryr jo av de.

Når ble det et kriterium at batman skulle være vakrest mulig?

Såvidt jeg vet var aldri Bruce Wayne noen mannlig modell i den opprinnelige DC-Comics.

Man bør ha et minimum av forståelse av hva casting går ut på før man uttaler seg.

Skrevet
HvA I HELVETE??!? Nå er det 112% sikkert at jeg IKKE kommer til å fare mer på kvinneguiden ihvertfall. HERREGUD! Er det slikt dere dømmer menn etter? Er det sånn dere tenker? For noen patetiske, tomme mennesker dere er. Åh så GODT det skal bli å komme seg vekk herifra. Fyttisatan. Hvordan Christian Bale, som forøvrig gir en god faen i alle sammen her på forum, ser ut har vel ikke en dritt å si for noen av dere, og det bør det ikke heller.

Artig å oppdage at det finnes drama-kings også :ler: .

Gjest Gjest_kristin_*
Skrevet
Når ble det et kriterium at batman skulle være vakrest mulig?

Såvidt jeg vet var aldri Bruce Wayne noen mannlig modell i den opprinnelige DC-Comics.

Man bør ha et minimum av forståelse av hva casting går ut på før man uttaler seg.

Man bør ha et minimum av forståelse for betydningen av utseendet for antipati/empati for den man sitter og stirrer på i 2 timer på et lerret. Alle liker å se på vakre mennesker. Og man har som forventning at innehavere av helteroller oftest er flotte å se på. DC-Comics var vel ikke en kommersiell film?

Til fruktkaka som holder foredrag lengre ovenfor og som allerede i første avsnitt avslører både mindreverdighetskompekser og vrangforestillinger: der finnes hjelp å få for slike som deg. (Pst. Du lever vel ikke så langt inne i tåkeheimen at du innbilder deg gutter ikke kritiserer jenters utseende (også skuespillere) på "usaklig grunnlag"?).

Forøvrig; good riddance.

Skrevet
Man bør ha et minimum av forståelse for betydningen av utseendet for antipati/empati for den man sitter og stirrer på i 2 timer på et lerret. Alle liker å se på vakre mennesker. Og man har som forventning at innehavere av helteroller oftest er flotte å se på. DC-Comics var vel ikke en kommersiell film?

Det høres ut som mantraet til en producer av reklamefilm. Dessverre så har du nok rett i at i Hollywood til dels har tatt opp tangegangen om at innpakning er inn, mens innhold er ut.

Og angående helteroller; takke meg til Rorschach i The Watchmen...

Skrevet
Til fruktkaka som holder foredrag lengre ovenfor og som allerede i første avsnitt avslører både mindreverdighetskompekser og vrangforestillinger: der finnes hjelp å få for slike som deg. (Pst. Du lever vel ikke så langt inne i tåkeheimen at du innbilder deg gutter ikke kritiserer jenters utseende (også skuespillere) på "usaklig grunnlag"?).

Forøvrig; good riddance.

Takk, vet det godt og har fått hjelp i mange år. Er nå helt frisk, ellers ville jeg aldri klart å si det som trengtes. For sånne som DEG derimot finnes det desverre ikke hjelp, du må nok innbefinne deg med å være ett meningsløst skall resten av ditt liv.

• 5 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Overrasket over svarene i tråden her. Trodde faktisk det var typisk å mene at Bale er drithot. Noe han forøvrig er :)

Anonymous poster hash: 3a7be...2f3
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Godt du fikk hentet opp en seks år gammel tråd for å si det :jepp:

Anonymous poster hash: 20617...b53
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Godt du fikk hentet opp en seks år gammel tråd for å si det :jepp:

Anonymous poster hash: 20617...b53

Tja, ideen var vel kanskje å få mer diskusjon rundt det da. Sånn for å slippe å lage en helt ny tråd og bli bombadert med "DET FINNES ALLEREDE EN TRÅD OM DETTE, BRUK SØKEFUNKSJONEN" :)

Anonymous poster hash: 3a7be...2f3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...