Gå til innhold

Christian Bale

Anbefalte innlegg

Gjest hyggelig
Skrevet

Da jeg så den siste Batmanfilmen på kino for noen dager siden, ble jeg overrasket over at de hadde benyttet seg av en skuespiller som i mine øyne bare ser "normal" ut, eller kanskje littegranne over gjennomsnittet. Burde ikke Batman være en "ordentlig kjekkas"??? Eller er han det?

Hva synes du om Christian Bales utseende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Da jeg så den siste Batmanfilmen på kino for noen dager siden, ble jeg overrasket over at de hadde benyttet seg av en skuespiller som i mine øyne bare ser "normal" ut, eller kanskje littegranne over gjennomsnittet. Burde ikke Batman være en "ordentlig kjekkas"??? Eller er han det?

Hva synes du om Christian Bales utseende?

Jeg syns han ser helt normal ut.

Skrevet (endret)

Jeg er litt sånn "vet ikke helt"

Har sett noen filmer av han og han spiller utrolig godt..

Og han er veldig normal, samtidig litt spennende kansje.. hmm.. :) Vet ikke :lur:

Første filmen jeg så av han som jeg husker var American Psycho, og jeg ble positivt overasket etter å lest boken ;) så godt så det er mulig..

Equilibrium likte jeg også veldig godt :)

o.s.v

Jeg liker at "normale" folk får roller i "stor filmer" at de ikke bare spiller på utseende for å få seere..

sukk..

Gleder meg til å se den filmen :popcorn:

Endret av *MEDUSA*
Skrevet
Jeg er litt sånn "vet ikke helt"

Har sett noen filmer av han og han spiller utrolig godt..

Og han er veldig normal, samtidig litt spennende kansje.. hmm.. :) Vet ikke :lur:

Første filmen jeg så av han som jeg husker var American Psycho, og jeg ble positivt overasket etter å lest boken ;) så godt så det er mulig..

Equilibrium likte jeg også veldig godt :)

o.s.v

Jeg liker at "normale" folk får roller i "stor filmer" at de ikke bare spiller på utseende for å få seere..

sukk..

Gleder meg til å se den filmen :popcorn:

Er han så normal da? Han ser jo bedre ut en 70% av den mannlige befolkningen. Men han er ikke noe ekstraordinært.

Skrevet

Jeg synes Christian Bale er en usedvanlig kjekk mann :)

Gjest marihan
Skrevet
Jeg synes Christian Bale er en usedvanlig kjekk mann :)

Enig!! :-D

Gjest Sansol
Skrevet

Synes han er råkjekk....sånn *får-meg-helt-skjelven-i-beina* typen.

Mmmm....

Skrevet

Tja, han er ikke pen, men jeg synes han er kjekk, ja.

Skrevet

Synes han er nydelig!

er ikke så mange pene menn i omløp.. ikke i denne byen i hvertfall!

Skrevet

Kjekk fyr, men ikke noe spektakulært. Dessuten er det et eller annet med ham som jeg ikke liker - men jeg kan ikke putte fingeren på det.

Gjest Tanita
Gjest Lamia Lenis
Skrevet

Neh.. Det er et eller annet ved han som jeg ikke liker. Han er ikke noe spesielt pen heller.

Skrevet

var michael keaton spesielt pen da? dritkul seff, men ikke akkurat pen? heller ikke val kilmer eller george clooney ( to andre batmaner) er superhunks i mine øyne. men bale er dritkul. fantastiske skuespiller. elsker american psycho ;)

Gjest Purple
Skrevet

Jeg syns ikke han er noe kjekk, og etter å ha sett American Psycho syns jeg bare han er ekkel (jada, vet at det bare var film, men han var så fæl der at jeg ikke klarer å glemme det).

Gjest Gjest_Isabella_*
Skrevet

Han er ekkel og ikke kjekk i det hele tatt. Liker ham ikke. Dessuten spilte han en teit rolle i en psychofilm også. Han er en wanna be og har ikke noe eget ved seg. Han er ut.

Skrevet

Jeg ser på penhet som negativt hos menn. Christian Bale er en glatt, kjedelig pen mann. Han så også usedvanlig usympatisk og ekkel ut i American Psycho. Han er ikke barsk eller røff, sånn som jeg liker menn.

Men det kan jo hende han har en fin personlighet da ;)

Skrevet

Christian Bale er litt over gjennomsnittet, men jeg kjenner mange som er kjekkere! Er mer (positivt) overrasket over at Maggie Gyllenhaal spiller den kvinnelige hovedrollen i filmen, for hun er temmelig gjennomsnittelig, og det er ikke ofte å se.

Skrevet
var michael keaton spesielt pen da? dritkul seff, men ikke akkurat pen? heller ikke val kilmer eller george clooney ( to andre batmaner) er superhunks i mine øyne. men bale er dritkul. fantastiske skuespiller. elsker american psycho ;)

Enig (bortsett fra at George Clooney har blitt utrolig kjekk med årene), og poenget er ikke at Batman skal være så utrolig kjekk, han er jo ikke noen kvinnebedårer i tegneseriene heller. Derimot er han en plaget overklassefyr med mørke sider, og alle skuespillerne over (med et forbehold om Val Kilmer som jeg ikke liker) passer til en slik mer sammensatt rolle.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg har sett filmen i kveld, og likte den forøvrig veldig godt. Syns ikke Christian Bale er verken kjekk, barsk eller pen.

Heath Ledger derimot var bare deilig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...