Gjest Gjest_Bare meg_* Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Har en dell bærbar pc som hakker i spill.. Spesielt litt eldre spill (har ikke spilt så veldig mange nye med den enda). Eneste måten å forklare hva som skjer er at det virker som en knapp/musa blir trykket inn sånn at det kommer opp beskjeder om at "kan ikke gjøre det nå" på en måte :S Datan er 1 år gammel, og var helt fin inntil for et halvt år siden.... Noen som ve hva jeg kan gjøre? Prøvde å instalere Windova på nytt, dette hjalp i noen dager så ble den sånn igjen..
feuerstein Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Kan det være musflaten faktisk har trøbbel? Du kan jo se i kontrollpanel om du får deaktivert tastefunksjonen i musflaten, slik at du må klikke med en av knappene som ligger like ved musflaten for at det skal telle som klikk.
Gjest Ts Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 glemte å nevne at selv om jeg deaktiverer musa på den bærbare og bruker stasjonær mus (??) så er den sånn..
pittie Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 Hvilke spesifikasjoner har dataen? ram, prosessor etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå