Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer og bestille en tur til høsten hvor bør man reise og hvor er det best å betille denne turen?

Ønsker å reise fra Trondheim

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville sjekket ut direkteruter fra Trondheim så dere slipper å bruke masse tid på flyreisen.

Skrevet (endret)

Praha :)

Helt fanstastisk vakket :) Romantisk ;) og ikke minst masse shopping og veldig billigt :)

Annbefales på det varmeste..

Har du masse penger.. reis til Paris.. Roma.. o.s.v ;)

Norweigan har billige turer, du kan bestille hotell også gjennom de.

Eller så finner du hotell på andre nettsider..

Endret av *MEDUSA*
Skrevet

Åh. Praha. :hjerte: Jeg var der i fjor sommer med min bedre halvdel, så for meg er det på en måte en sommerby, men jeg tror at det blir bra, uansett årstid. Jeg vil tilbake.

Skrevet (endret)
Åh. Praha. :hjerte: Jeg var der i fjor sommer med min bedre halvdel, så for meg er det på en måte en sommerby, men jeg tror at det blir bra, uansett årstid. Jeg vil tilbake.

Ja egentlig.. Men vi reiste i november første gang, hadde gode varme klær og koste oss gløgg ihjel :)

Gikk litt og inn på en bar å varmte oss og sånn fortsatte det....

Dro hjem og bare følte at vi må tilbake og det fort.. Var så heldige med hotellet også.. sukk..

Dro rett hjem å bestilte tur til januar, da var det til og med sol og ganske så fint :) Satt ute å drakk pils :)

Nå har vi bestilt i desember når julemarkedet er.. vi gleder oss villt :)

Håper på skikkelig julestemning..

Det er en utrolig vakker by :)

Men husk gode sko, der er myyye å se og myyye gåing ;)

Og neste sommer må vi prøve Praha på sommeren :)

Var nettop i Warsawa.. fint der også men langt i fra Praha..

(Vet til neste gang at Krakow er mye finere)

Takket være billige flybilletter koster ikke en sånn tur mye og man kan få sett mange fine plasser :)

Endret av *MEDUSA*
Skrevet

Enn Riga noen som vil anbefale å reise dit?

Skrevet

Det var jeg som skrev innlegg nr 4, etter Medusa, og jeg er ikke trådstarter. Jeg vil gjerne oppleve Praha om vinteren også, så kanskje det blir en tur dit i desember.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...