Lise_ Skrevet 3. august 2008 Forfatter #21 Skrevet 3. august 2008 Den skremmende havfruen steike... visst disse bildene er ekte, er det så er verden blitt enda mer spennende
Gjest Gjest_ingvild_* Skrevet 3. august 2008 #22 Skrevet 3. august 2008 Det er en koala. Pelsen er vekke fordi dyret har ligget lenge i vann. koala
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2008 #23 Skrevet 3. august 2008 Det er en koala. Pelsen er vekke fordi dyret har ligget lenge i vann. koala Se der ja - det finnes som oftest en naturlig forklaring.
mysan Skrevet 3. august 2008 #24 Skrevet 3. august 2008 Ser vel ikke akkurat sånn ut heller. Nebbaktig munnparti med noe som ligner skarpe tenner av noe slag, og lang hale?
Lise_ Skrevet 3. august 2008 Forfatter #25 Skrevet 3. august 2008 nei.. koala... :klø: vet ikke helt jeg...
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2008 #26 Skrevet 4. august 2008 Det er ikke et nebb. Det er nesebeinet til Koalaen som er formet slik og dyret har råtnet pga det har ligget lenge i vann. Koalaen har også slike tenner
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2008 #27 Skrevet 4. august 2008 Endelig har de funnet faren til Kjell Bækkelund.
mysan Skrevet 4. august 2008 #28 Skrevet 4. august 2008 Det er ikke et nebb. Det er nesebeinet til Koalaen som er formet slik og dyret har råtnet pga det har ligget lenge i vann. Koalaen har også slike tenner Det var vel ikke slike tenner, men jeg må si jeg ble overrasket over at koalaen har slike tenner, den som bare lever på eukalyptusblader... Har koalaen lang hale også? Hvorfor er du så sikker på at det er en koala?
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2008 #29 Skrevet 4. august 2008 Er halen så lang da? Jeg er sikker på at det er en koala simpelthen fordi det ligner mest på en koala. Enten er det en koala eller så er det fotomanipulasjon.
Lise_ Skrevet 4. august 2008 Forfatter #31 Skrevet 4. august 2008 den nye linken lignet ikke på tennene på det dyret..
mysan Skrevet 4. august 2008 #32 Skrevet 4. august 2008 Ikke har den hale heller: http://teethtellatale.duit.uwa.edu.au/physkoa.html The koala has some basic structural similarities with wombats, for example there is no tail – the koala is the only arboreal marsupial which lacks a tail. It is possible that koalas and wombats shared a common ancestry. Koalas have a dumpy body shape and short legs with powerful claws. Females are just under three quarters of a metre long, males larger and animals may weigh up to nearly 10kl (females) and over 13 kl (males). Queensland animals are notably smaller.
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2008 #33 Skrevet 4. august 2008 Koalatenner Morsomt å se at du ikke tok den med en gang. Som du så riktig påpekte, koalaer er vegetarianere. Linken jeg gav deg viste tennene til et rovdyr
mysan Skrevet 5. august 2008 #34 Skrevet 5. august 2008 I know, men godt bilde Jeg stusset jo på det, ja?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå