Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal blant annet kjøpe bodyer i bursdagsgave til en ettåring. Men hvor får man kjøpt bodyer som er ok? Må ha i str 92 :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

der det selges barneklær...

Hm sine er helt greie,

name it har mye fint.

Lindex, kappahl, cubus,

Skrevet
Jeg skal blant annet kjøpe bodyer i bursdagsgave til en ettåring. Men hvor får man kjøpt bodyer som er ok? Må ha i str 92 :)
Bodybaby.no
Skrevet
der det selges barneklær...

Hm sine er helt greie,

name it har mye fint.

Lindex, kappahl, cubus,

Ååå? Får man kjøpt bodyer der det selges barneklær? :ler:

Skrevet
name it har mye fint.

Men disse kan ofte være litt små i størrelsen (bare sånn at du vet om det)

Skrevet
Ååå? Får man kjøpt bodyer der det selges barneklær? :ler:

Hvorfor ler du av dette svaret? Du fikk jo svar på det du spurte om?

Skrevet

og det var også et ganske dumt spm... ;-)

bodyer får man kjøpt overalt der det selges barneklær!

Skrevet

Nettopp.

Skrevet

Ikke i str 92!

Men Cubus har.

Skrevet

Men spørsmålet var jo hvor får man kjøpt bodyer som er ok, ikke hvor får man kjøpt bodyer.

Benetton har også mange fine.

Skrevet
Men spørsmålet var jo hvor får man kjøpt bodyer som er ok, ikke hvor får man kjøpt bodyer.

Alle kjedene har bodyer som er ok.

Skrevet
Alle kjedene har bodyer som er ok.

Spørsmålet var også hvor man fikk kjøpt OK bodyer i str 92. Det er det veldig få av kjedene som har.

Lindex, KapAhl og H&M har ingenting over 86, hvertfall.

Skrevet

Merket Claire har bodyer opp til str 98. De holder grei kvalitet, selv om jeg kanskje ikke er like fan av alle fargene deres. De er dessuten litt mer undertøys-aktige enn mange av bodyene til mindre barn.

Claire selges ihvertfall hos babyshop, Fru Lyng/Barnas Hus samt en god del andre barneforretninger.

Skrevet

En body er ikke en body.

De er forskjellige i str.

Claire sine er ganske store i str., mens Lindex sine er litt små.

Har ikke funnet andre enn Claire over str 92.

Skrevet
En body er ikke en body.

De er forskjellige i str.

Claire sine er ganske store i str., mens Lindex sine er litt små.

Har ikke funnet andre enn Claire over str 92.

Cubus sine er ganske store i str. og de har helt opp til 98, mener jeg. (De har hvertfall 92.)

De er helt ok, men jeg er ikke så veldig glad i "konvoluttåpning" i halsen.

Har sett større bodyer enn 80 på Exit også. Tror de også har hatt opp til 98. De er litt bedre, men tror det er "konvoluttåpning" på de også.

Fant noen på SmartClub med kul tekst, som var billige og bra.

De fantes opp til 98 i str, men var veldig små i str, så 98 tilsvarer normal 92.

Skrevet
Hvorfor ler du av dette svaret? Du fikk jo svar på det du spurte om?

Jeg spurte ikke om hvor jeg kunne få kjøpt bodyer, jeg spurte om hvor jeg kan få kjøpt bodyer som er ok og i str 92 ;) Og det viser seg at det faktisk er de færreste som har bodyer i str 92, så..... tror ikke det var så dumt spørsmål!

Skrevet (endret)
Ikke i str 92!

Men Cubus har.

Nettopp ;)

Tusen takk for hjelpen dere som faktisk har gitt meg et svar på det jeg spurte om :jepp:

Fant ut at det var få som hadde i str 92, men sjekket ut Cubus og der hadde de faktisk en del tøffe ;) Får sjekke ut de andre butikkene også :)

Endret av Frigg
Skrevet

de fleste kjedene har vel bodyer i str 92... Da jeg kjøpte til min datter var det aldri noen problem å kjøpe i 92 og 98... Handlet da mest på cubus, lindex og h&m....

Skrevet
de fleste kjedene har vel bodyer i str 92... Da jeg kjøpte til min datter var det aldri noen problem å kjøpe i 92 og 98... Handlet da mest på cubus, lindex og h&m....

Det er kanskje forskjell fra butikk til butikk da. For der jeg var i dag hadde de hverken på H&M eller Lindex. Har også snakket med en del foreldre i bhg der jeg jobber og de sliter også veldig med å finne bodyer i str 92 til barna sine.

Men jeg har i alle fall funnet et par stykker, så da blir det i hvert fall bursdagsgave ;)

Skrevet

Det må ha vært noen år siden.

Jeg har ikke funnet det på hverken Lindex eller H&M de siste 2-3 årene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...