Gjest Gjest_Holmes_* Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Etter en travel dag på jobb kommer jeg hjem. En melding tikker inn: "Hei, kommer du bort?" Jeg svarer at det gjør jeg naturligvis. Tar med en pose chips eller en flaske vin, kommer an på humøret og ukedagen. Behøver ikke engang ringe på, bare tramper rett inn, tar av meg skoene og slenger meg i sofaen. Egentlig skulle vi se en film, men hele kvelden gikk med til å diskutere moter og bøker vi har lest og å le oss i hjel over teite youtube-vidoer på nett. Så begynner favorittserien vår på TV. Vi ler av de samme poengene og snufser litt hvis noe er trist. Kvelden er over, og jeg skal hjem. "Kafé i morra?", spør hun. Jepp, sier jeg. Melder deg når jeg er ferdig på jobb. Så gir vi hverandre en klem, og jeg løper hjem for å ikke bli klissvåt av regnet. Tenk å ha en sånn venninne... Det hadde vært så fantastisk. Ikke meningen å syte, men jeg fantaserer ofte om å ha en god venninne jeg kan dele bekymringer og gleder med, dra på turer og på byen med. En som er hundre prosent ærlig og sier "Du, den genseren der kledde deg ikke", eller "Nå synes jeg du er urimelig". Jeg gjør da også mitt for å prøve å få flere venner, men slike ting tar jo tid, det vet alle som prøver. Så i mellomtiden, før jeg får betalt for strevet, lever jeg på fantasiene mine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå