*Lillian* Skrevet 31. mai 2003 #1 Skrevet 31. mai 2003 Jeg er litt inspirert av noen av disse dusje og sjuske og laffe- trådene som er her for tiden, så jeg tenkte jeg skulle høre hva slags produkter dere bruker absolutt hver dag uansett om du er på hytta, hjemme, skal på jobben/skolen eller hva som helst.. Jeg kaster meg ut i det først, siden jeg lager tråden: * Vann * Såpe * SebaMed Clear Face Antikvisegèl * Adidas performance kvinne-deo * Tannkrem * Tannbørste * Vaskeklut * Nivea Visage All Day Aqua * Elderflower Eye Gèl (fra Body Shop) * hårbørste * neglebørste * dekkstift * speil Sånn... Tror ikke det er noe mer for meg, men det kan jo hende jeg kommer på noe etterhvert.. Noen flere som tør å innrømme hvor mye/lite produkter de MÅ bruke hver dag? :blunke: Lillian
Skusla Skrevet 31. mai 2003 #2 Skrevet 31. mai 2003 Produktene jeg bruker hver dag: - tannbørste og tannkrem - vann - dr. Greve musevask - Sebastian shampo - Sebastian balsam/kur - Palmolive såpe - Estee Lauder ansiktskrem - Estee Lauder body lotion - Sterilan eller Lancome deo - Solar olje til neglene - hårbørste - rensekrem - rensevann Bruker ikke sminke hver dag, men stort sett- da går det i pudder, mascara og rouge. Sikkert noe jeg har glemt da men.... :D
*Lillian* Skrevet 31. mai 2003 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2003 - dr. Greve musevask Den var ny! Jeg glemte en ting, det er nemlig noe jeg bruker bare på kvelden før jeg legger meg: * TL neglebåndsolje Lillian
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 31. mai 2003 #4 Skrevet 31. mai 2003 "Dåserens" er ett bedre uttrykk! Minnie
Lemoni* Skrevet 31. mai 2003 #5 Skrevet 31. mai 2003 bruker hver dag: -vann -tannbørste -tannkrem -loreal cleansing wipes -loreal nutrissime dagkrem -vaseline intensive care lotion -sterilan deo -mascara -kajal -øyeskygge er jeg derimot på hyttetur eller telttur kan jeg klare meg med: -vann -tannbørste -tannkrem -natusan baby våtservietter -vaseline intensive care lotion -DOPAPIR!!!
Tilde Skrevet 31. mai 2003 #6 Skrevet 31. mai 2003 * Vann * Dove deodorant * Colgate 2 in 1 Tannkrem * Tannbørste * hårbørste * speil * fuktighetskrem * lashfinity maskara svart * lipfinity leppestift nr 160 * Asan intimservietter * L'oreal vannfast sminkefjerner * bomull pads * Q tips det var vel det... Litt lite flink til å ta vare på huden min skikkelig.
Retz Skrevet 31. mai 2003 #8 Skrevet 31. mai 2003 Vann Dusjsåpe Tannbørste Tannpasta Hårbørste Tannstikkere
Gjest Embla s Skrevet 31. mai 2003 #9 Skrevet 31. mai 2003 Jeg må ha: Tannpuss (dvs vann, tannkrem, tannbørste, og gjerne tanntråd el tannstikkere) Ansiktskrem (for tiden Decleor, gjerne med serum under) dusjsåpe solkrem Ett ansiktsrenseprodukt (Clarins two in one.. eller Clarins rensekrem). Dette klarer jeg meg ikke uten uansett hvor jeg befinner meg. Det er ikke dermed sagt at jeg blir lykkelig på en slik diett!!
Gjest Embla s Skrevet 31. mai 2003 #10 Skrevet 31. mai 2003 ...glemte håret... Jeg bør absolutt ha en børste.... Og gjerne en strikk, en spenne el.l. og også veldig gjerne en bitteliten håndfull stylingprodukt, eks. Osis + x-tra flat (fra Schwartkopf) (som jeg har lagt min elsk på for øyeblikket).
Gjest Lea Skrevet 31. mai 2003 #11 Skrevet 31. mai 2003 Ikke mye faktisk: Tannbørste+tannkrem+munnskyll Såpe (varierende merke) Rensemelk (fra apoteket) Aloe Vera gel eller krem (til ansiktet) Nivea roll on 1 liten kule hårskum eller litt gele til luggen Hårbørste Pinsett (napper noen få hår hver dag) OFTE bruker jeg også (nesten daglig): Carins shampo og balsam Max Factor Seamless Make-up FOB rouge L'oreal mascara
Gjest KATTAstrofe Skrevet 31. mai 2003 #12 Skrevet 31. mai 2003 Vann selvfølgelig, men det er ikke et produkt, snarere en ressurs. Tannbørste Tannkrem Dusjsåpe Asan Shampo Hårbørste Deo Ansiktsrens Fuktighetskrem Concealer Lipgloss Dette bruker jeg stort sett hver eneste dag
Gjest Étoile Skrevet 31. mai 2003 #13 Skrevet 31. mai 2003 Jeg er "avhengig" av en hel haug produkter jeg... Kan selvfølgelig klare meg uten noen av dem i kortere perioder som f.ex hyttetur, seiltur, festival etc. Men når jeg er hjemme bruker jeg dette stort sett hver dag: - tannbørste, tannkrem, tanntråd, munnskyll - rensemelk+tonic fra Lancôme - ansiktsolje og fuktighetskrem fra Guinot - Dr. Hauschas Rosekrem - Dusjsåpe - varierer mellom lactacyd, Vaseline Intensive Care og Biotherm Aquathermale - Redken Headstrong shampo, balsam og treatment - Bittelitt skum for volum og voks for å holde luggen på plass - Sterilan Deo - Nutrilift bodylotion - Sminke: consealer, solpudder, mascara, øyenbrynsblyant og kajal. Er jeg på tur kan jeg droppe sminke og styling og erstatte dusjen med babywipes.
Lemoni* Skrevet 31. mai 2003 #14 Skrevet 31. mai 2003 jeg glemte jo dusjsåpe, shampo, skum og hårvoks :blunke: og hårstrikk og spenne
Tweetie_20 Skrevet 31. mai 2003 #15 Skrevet 31. mai 2003 Hmm....dette bruker jeg hver dag: Tannkrem Tannbørste Facecleanser(for tiden dermalogica) Dagkrem(varierer etter økonomien..) Litt maskara-Clinique Litt foundation(Max Factor Facefinity)+av og til litt pudder((ikke hver dag) Pastel repair leppomade fra L`oreal Hårbørste Vann Nivea Visage Cleansing vipes Shampo+Balsam(ikke noe spesielt produkt her heller) Dusjsåpe Bodylotion(Orange Body Cocoon fra Garnier) eller Aloe Vera Gel Elizabeth Arden rouge kommer nok på mer....rart å tenke over alt man faktisk bruker iløpet av en dag! Nå jeg er på hyttetur/telttur blir det brukt lite sminke, og masse våtservietter!
kristine 80 Skrevet 1. juni 2003 #16 Skrevet 1. juni 2003 Pjuhh.. skal vi se: vann hth dusjsåpe sjampo og balsam Dr. Greve ( dåsevask ) Deo Parfyme.. en eller annen sort.. MÅ på hver dag En body krem som kjøpen på apoteket ( vet ikke hva den heter ) Hårbørste Foundation Eye Liner Kajal Øyenskygge Maskara Lip Gloss/ lebestift.. veldig skjelden Kommer ikke på noe mer jeg.. det er det sikkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå