Gjest McCreamy Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Fant denne morsomme kodenøkkelen til kontaktannonser: http://tv2underholdning.no/moro/article2107605.ece Noen av dere som har hatt kjipe opplevelser?
Gjest Gjest_moroklumpen_* Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Akademisk utdanning: Sløydlærer Eventyrlysten: Reiser ofte i campingvogna til Sverige God lytter: Hører gjerne på historiene dine hvis det kan ende opp med sex Omgjengelig: Skriker til kelnere når jeg begynner å bli full Språkmektig: Kan til nød spørre om veien på engelsk og kan "øl" på spansk Filosofisk anlagt: Bruker forslitte ordtak for å få damer i seng Aktiv: Du får ikke alltid tak i meg. Bare når jeg kontakter deg Reisevant: Vært en gang på Kreta i hele mitt liv.(og da dratt med av ei dame) Vanlig utseende: Liten,grå, pjuskete og stygge tenner- eller diger ølvom Høflig: ringer deg gjerne i fylla midt på natten
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Trives i eget selskap - Vanskelig for å få seg venner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå