Gjest brud 08 Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 (endret) Da var jeg gift og har nettopp begynt å ta i bruk det nye navnet mitt - fryktelig uvant... Nå lurer jeg på hvem dere gav beskjed til at dere hadde endret navn? Takker for svar Endret 2. august 2008 av brud 08
Dragonlady Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Tenker du på hvor du leverer inn for å formelt gi beskjed om at du vil bruke hans navn? Eller tenker du på til familie og venner? Jeg hadde nok gitt beskjed til alle jeg kjenner, og så må du jo ha deg nytt pass og... Folk jeg ikke har så mye kontakt med hadde jeg ikke giddet å gi beskjed til før jeg eventuelt traff dem. Ellers er det vel skattekontoret i kommunen du er bosatt i som skal ha beskjed. navneendring
Gjest Gjest_brud08_* Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 Takk for svar... Jeg tenker på formelt?
Possibly Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Takk for svar... Jeg tenker på formelt? Du må ha nytt bankkort. Møt opp i banken med vigselsattesten, og få et nytt kort med ny signatur på! Pass og førerkort må vel også byttes ut etter hvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå